خبرگزاری کار ایران

تاوارس: 4 تیم بازیکن 2 میلیون دلاری می‌گیرند ما شبیه آنها نیستیم/ در موقعیت خطرناکی قرار داریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۴۳۴

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید بعضی تیم‌ها در کسری از ثانیه بازیکن میلیون دلاری می‌گیرند ما شبیه آنها نیستیم.

به گزارش ایلنا، ادسون تاوارس در نشست خبری پیش از بازی صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: سپاهان تا این لحظه بازی مقابل فولاد را با پیروزی پشت سر گذاشته بنابراین پرسپولیس با تمام توان مقابل صنعت نفت بازی خواهد کرد تا از قافله مدعیان قهرمانی عقب نماند. ما در هم شرایط خیلی سختی قرار داریم و باید در کارمان بسیار جدی باشیم. 

وی در پاسخ به اینکه آیا می‌تواند تیمش با توجه به شرایط حساس زردپوشان مقابل پرسپولیس برنده شود، افزود: شما همواره دوست دارید من پیش‌بینی انجام بدهم. باید گویی بگیرم که آینده را از آن دربیاورم تا شما خوش‌تان بیاید!  هر بازی برای ما مشکل است. کار سخت می طلبد و زمان سختی برای باشگاه است. ولی تمام سعی و تلاش ما بر این است که آن راه را پیدا کنیم که در لیگ برتر بمانیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در واکنش به اینکه تیمش از نظر سبک بازی متحول شده اما همچنان در نتیجه‌گیری ناکام است، تصریح کرد: شرایط در آن سطح است که نتوانیم با 2 جمله درباره آن توضیح بدهم. زمانی که به اینجا آمدم مشکلات هر سه خط تیم(حمله، هافبک و دفاع) را حل کنم. زمانی که من به اینجا آمدم  مهاجمان ما مصدوم بودند. طالب ریکانی و حسن بیت سعید. در واقع ما مهاجم صرف نداشتیم. یک مشکل دفاعی را در واقع توانستیم حل کنیم. تعداد گل‌های دریافتی ما نسبت به نیم فصل اول کمتر شد. بعد از آن در خط میانی به مشکل برخوردیم و سعی ما بر این بود که این مشکل را حل کنیم. در واقع تیم شرایط تیم جوری بود که زمان زیادی طول می‌کشد.

تاوارس با مقایسته هزینه نقل و انتقالاتی بالانشینان لیگ برتر با صنعت نفت آبادان گفت: بحث به خدمت گرفتن بازیکن کاملاً متفاوت است با آنچه در تیم‌هایی مانند استقلال، پرسپولیس، سپاهان و فولاد می‌گذرد. آنها در کسری از ثانیه می‌توانند بازیکن 2 میلیون دلاری را به خدمت بگیرند. در کمترین زمان ممکن این کار را انجام می‌دهند. 

وی درباره مصدومان تیمش گفت: خوشبختانه امید خالدی و فاخر تهامی از بند مصدومیت رهایی پیدا کردند. در هفته گذشته 2 جلسه تمرین کردند اما روی نیمکت نخواهند بود. اما روی این‌ها برای بازی‌های آینده حساب خواهیم کرد. از زمانی که من به صنعت نفت آمدم به دلایل مختلف از جمله مصدومیت و محرومیت، تیم خود را صد در صد در اختیار داشته باشم. در هفته آینده شرایط طوری خواهد بود که تیم را صد در صد در اختیار داشته باشم. در واقع در بحث بازیسازی و کارهای تاکتیکی روی آنها حساب کنم.

سرمربی برزیلی صنعت نفت درباره جایگاه پایانی تیمش گفت: نگفتم که فصل را با میانه جدول تمام کنم. ولی برای من در واقع یک امتیاز بالاتر از منطقه سقوط جای بگیرم، در انتهای لیگ خدا را شاکر خواهم بود. الان در واقع موضوع برای ما این است که حریف ما در حال بازی چه تیمی خواهد بود. تیمی که می جنگد سقوط نخواهد کرد. هنوز در مقابل آن تیمی که می فرمایید بازی نکردیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز