خبرگزاری کار ایران

صنعت نفت مثل کشتی تهِ دریا/ اسراف پول بیت المال با جذب بازیکن غیرمجاز

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۷۶۲

باشگاه صنعت نفت آبادان با انتخاب اشتباه مدیرانش به سقوط از لیگ برتر نزیک و نزدیک‌تر می‌شود و هواداران رضایتی از این بابت ندارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حتی اگر شما صاحب یک مغازه یا کسب و کار کوچک باشید با توجه به شرایط ارزی کشور برای دعوت مهمان خارجی به تمام شرایط آن فکر می‌کنید. حالا فکر کنید باشگاه لیگ برتری صنعت نفت با مهاجم کروات عقد قرارداد کرده و سرمربی برزیلی در نشست خبری رسماً این موضوع را اطلاع رسانی کرده که منتظر تایید فدراسیون هستند اما یه یکباره مشخص می‌شود، عقد چنین قراردادی مشخص نیست. چرا؟ 

 به دلیل عدم اطلاع مدیران این باشگاه از قوانین نقل و انتقالاتی فوتبال کشور مبلغ گزافی به هدر رفته است. با این شرایط آیا هدر رفت بودجه صنعت نفت مصداق بارز سهل انگاری و اسراف بیت المال نیست؟ مگر نه اینکه برای هدایت کشتی به ناخدا احتیاج است؟

صنعت نفت مثل کشتی تهِ دریا/ اسراف پول بیت المال با جذب بازیکن غیرمجاز

10میلیاردی که جذب باشگاه نشد

در روز 10 دی ماه و در آستانه پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل اول لیگ برتر، فرماندار ویژه آبادان مجوز بودجه 25 میلیارد تومانی را با مصوبه رسمی شورای تامین به باشگاه صنعت نفت اهدا کرد.(از اینجا بخوانید.) اما بررسی‌ها حاکی از آن است که پارو نتوانست بخش زیادی از این مبلغ را بگیرد و به حساب دیگر سازمان‌ها رفته است! 10 میلیارد بودجه هر چند برای باشگاه لیگ برتری مبلغ زیادی نیست اما برای صنعت نفتی که سرمربی‌اش خواستار خرید تخم مرغ(بازیکن) برای پخت نیمرو شده است حداقل می‌توانست در جذب یک بازیکن کمک کند.

این همه فسخ قرارداد!

در چنین شرایطی صنعت نفت آبادان تا کنون با 2 سرمربی فسخ همکاری و امضای قرارداد با یک سرمربی جدید، فسخ قرارداد با چندین دستیار مربی و بازیکن داشته و با 10 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد. بخش زیادی از افراد خارج شده بنا به قراردادشان خواهان مبلغ قرارداد خود هستند و اگر به حق‌شان نرسند طبیعتاً امکان طرح دعوی در محاکم قضایی فدراسیون فوتبال را دارند و حتی هزینه دادرسی هم در این شرایط به نفت تحمیل خواهد شد. بهنام سراج، محمود شجاعی، 2 مربی برزیلی، رضا پرکاس، فیروز کریمی، حسن پورامینی، عماد میرجوان و...

صنعت نفت مثل کشتی تهِ دریا/ اسراف پول بیت المال با جذب بازیکن غیرمجاز

*دومینوی انتخاب‌های اشتباهات؛ آزمون و خطا

انتخاب‌های اشتباه یکی پس از دیگری کار را به جایی رساند که برزیلی‌های فوتبال ایران حالا قطر سقوط را احساس می‌کنند. اما بد ماجرا به اینجا خلاصه نمی‌شود در زمان پارو بعضی انتخاب‌ها با اصل فوتبالی همخوانی ندارد. برای مثال فسخ قرارداد با مربی دروازه‌بان برزیلی و عقد قرارداد با لطیف مرفاوی که سابقه آنچنانی در لیگ ندارد!

یا در اوج شرایطی که بسیار تیم‌های لیگ برتری خواهان مهاجم هستند و بدون ثبت قرارداد رسمی با مهاجم جدید، قرارداد میرجوان مهاجم قبلی باشگاه فسخ شد. در حالی که بعضی اعضای هیات مدیره با این موضوع مخالف بودند. 

*بازیکن گمنام و عقد قرارداد با بازیکن گمنام

در روزهای اخیر نفتی‌ها با مدافع جدید اما گمنامی قرارداد همکاری امضا کردند. باشگاه نفتی حتی تمایل نداشت این موضوع  را رسانه‌ای کند چرا که می‌داند با انتقاد افکار عمومی و هواداران صنعت نفت آبادان روبرو می‌شوند. ضمن اینکه تاوارس اگر خواهان چنین بازیکنی بود در نشست خبری قبلی خود در کنار نام مهاجم کروات از این مدافع ایرانی هم نام می‌برد. به ویژه که مدافع مدنظر بازیکن آزاد بود!

صنعت نفت مثل کشتی تهِ دریا/ اسراف پول بیت المال با جذب بازیکن غیرمجاز

*کشتی «ناخدا» لازم دارد 

با این شرایط بخش زیادی از هواداران نفت خواهان برکناری پارو و انتخاب مدیرعامل جدید شدند. باید دید هیات مدیره صنعت نفت آبادان چه تصمیمی در خصوص مدیرشان خواهند گرفت؟ به نظر می‌رسد صنعت نفت در این شرایط به سکاندار کاربلد احتیاج دارد تا کارآموزی که برای هدایت کشتی از پارو استفاده می‌کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز