خبرگزاری کار ایران

تاوارس: اشتباه داوری 10 امتیاز صنعت نفت را گرفت/ بازیکن خارجی را برای گردش به ایران نیاوردیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۹۲۵

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان می‌گوید شاروف یا هر بازیکن خارجی دیگری برای بازی به ایران آمده و گردشگر نیست اما باید با ما سازگار شود.

به گزارش ایلنا، ادسون تاوارس در نشست خبری پیش از بازی صنعت نفت آبادان مقابل تراکتور در هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: چند روز است که جلسه تمرینی را خوب پشت سر گذاشتیم. هر چند الان امکانات تمرینی خیلی باب میل ما نبود اما خوب تمرین کردیم. بازیکنان برای این بازی  خیلی خوب و آماده هستند. تراکتور یکی از تیمهای بزرگ فوتبال ایران است و تلاشمان بر  این است که بهترین عملکرد را برای بازی فردا داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال 10 بازی باقیمانده که 5 بازی خانگی است، آیا هواداران این تیم برد در خانه را تجربه خواهند کرد یا خیر، گفت: از زمانی که من آمدم و قبل از این بازی سایرین دوستان به عنوان سرمربی مشغول کار بودند ما در خانه متاسفانه بردی را کسب نکرده بودیم. با وجود اینکه چند بازی خیلی خوب در خانه بازی  کردیم. از زمانی که به اینجا آمدم سعی ام بر این بود که بتوانیم شرایط را تغییر بدهیم. تا الان فکر کنم توانستیم فوتبال خوبی را به نمایش در بیاوریم. کماکان در راه و شیوه این هستیم که در خانه به برد برسیم و در این موضوع تلاش می کنیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان  درباره بازی زیبا  گفت: فکر می کنم شما دوست دارید که من پیش بینی کنم اما من پیش بینی کننده نیستم. زمانی که ما در زمین بازی قدم می گذاریم برای بازی زیبا نمی رویم، بلکه برای کسب امتیاز وارد زمین می شویم. اگر 4 بازی خانگی ما را آنالیز کرده باشید، حداقل 10 امتیاز به خاطر اشتباهات داوری از دست دادیم. 10 امتیاز باید در حساب ما ذخیره می شد. باز هم تکرار می کنم که ما می‌جنگیم.

تاوارس در خصوص جذب مهاجم خارجی و بازیکن ازبکستانی، گفت: در مورد بازیکن مهاجم اهل مالی که گفتید هنوز ایشان را ندیدم. شاروف بازیکن ازبکستانی بازیکن بسیار خوبی است و برای بازی فردا تصمیم می گیریم که از ابتدا وارد زمین شود یا نیمه دوم بیاید. با توجه به اینکه هر بازیکن خارجی وقتی به کشور دیگری می رود به زمان نیاز دارد. و سازگار شدن بیشتر با تیم جدیدشان.

وی درباره اینکه آیا ریسک بازی بازیکنان خارجی را در فرصت کم باقیمانده می‌پذیرد، گفت: ایشان (شاروف) آمده که در اینجا بازی کند. او به عنوان گردشگر به ایران نیامده! ما وقتی بازیکن خارجی جذب می‌کنیم به عنوان بازیکن کلیدی تیم می آوریم نه به عنوان بازیکن جایگزین. ولی گاهی اوقات مشکلات سازگار شدن بازیکن با محیط جدید اتفاق می‌افتد. مشکلات تاکتیکی، این موارد در فوتبال یک چیز طبیعی است. این نیاز به زمان دارد و همانطور که شما گفتید ما خیلی زمان نداریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیرامون رضایت از عملکرد علی فریدون مهاجم جدید این تیم، عنوان کرد: برای اینکه بخواهیم بازیکنی را آنالیز کنیم، فقط بررسی خود مهاجم کافی نیست. تمام تیم و گروه باید بررسی و آنالیز شود. هیچ مهاجمی بدون اینکه برایش موقعیت ایجاد شود توانایی گلزنی ندارد. یا از طریق ارسال یا پاس گل از خط میانی تیم. تا الان سانتری که از کنار باشد یا پاس خوبی که برای گلزنی باشد اتفاق نیفتاده است. ولی بازیکنی است که در زمین می‌جنگند. دنبال همچین بازیکنی هستیم که بجنگیم. در واقع ایشان کمتر از یک ماه است که به اینجا رسیده و اینکه خیلی توقع هماهنگی و درک متقابل  از ایشان داشته باشیم، انتظار زیادی است.

تاوارس درباره مصدومان تیمش برای بازی فردا گفت: این مسائل محرمانه است!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز