خبرگزاری کار ایران

رقابت ۳۳ نفر برای کسب کرسی ریاست اتاق بازرگانی ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۰۶۸

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به آغاز انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی ارومیه همزمان با سراسر کشور گفت: در این انتخابات، ۳۳ نفر برای رسیدن به کرسی‌های این هیات رقابت می‌کنند.

به گزارش ایلنا،عبدالحمید سرتیپی با اشاره به برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی گفت:۳۳ نفر در این انتخابات رقابت می کنند که از این تعداد، ۱۵ نفر در گروه صنعت، ۹ نفر در گروه بازرگانی، پنج نفر در گروه کشاورزی و چهار نفر در گروه معدن وارد این رقابت شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه انصراف برخی افراد به علت مخالفت مرکز پذیرفته نشد، اضافه کرد: از کل نامزدهای انتخاباتی، ۱۵ نفر برگزیده خواهند شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به اینکه انتخابات در ۲ شهر ارومیه و ماکو برگزار می‌شود، ادامه داد: ۶۰۸ نفر طبق لیست اعلامی اتاق بازرگانی ایران در این انتخابات می‌توانند رای دهند و استقبال در ساعت ابتدایی شروع انتخابات در این حوزه، خوب بوده است.

سرتیپی اظهار کرد: انتخابات این دوره هیات رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه نظیر سراسر کشور تا ساعت ۱۸ عصر امروز ادامه دارد و در صورت لزوم، زمان برگزاری تمدید خواهد شد.

وی یادآور شد: بلافاصله بعد از پایان زمان اخذ رای، شمارش آرا آغاز می‌شود و با توجه به الکترونیکی بودن انتخابات، نتایج نیز در سریع ترین زمان اطلاع رسانی می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز