خبرگزاری کار ایران

بررسی وضعیت اینترنت تک نت

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۵۶۵

طبق نص صریح قانون کلیه عرضه کنندگان محصول و خدمات مسئول صحت و سلامت کالا و خدمات ارائه شده مطابق با شرایط ارائه شده محصول یا خدمات در زمان فروش محصولشان به مشتری هستند. اگر خدمات یا محصول معامله شده دارای وجود عیب و یا عدم انطباق کالا یا خدمات با شرایط تعیین شده در زمان فروش محصول یا خدمات به مشتری وجود داشته باشد مشتری حق این موضوع را دارد که کالا یا خدمات را به فروشنده بازگرداند و مشتری می تواند معامله را فسخ نماید ، و فروشنده موظف است ، هزینه پرداختی توسط مشتری را بازگرداند.

موضوع فوق جکم غش و فریب در معامله را دارد. متاسفانه در ایران اصول مشتری مداری توسط شرکت ها و افراد ارائه دهنده خدمات در اولویت آخر قرار دارد و شرکت ها و ارائه کنندگان خدمات فقط به دنبال فروش محصول یا خدماتشان هستند.

اینترنت TD-LTE تک نت بخریم یا نخریم ؟

براساس گزارش پول بانک حالا این موضوع چه رابطه ای با شرکت تک نت ارائه کننده اینترنت TD-LTE دارد؟ اگر وارد سایت تک نت شوید با تصویر زیر روبرو خواهید شد:

اگر به تصویر فوق دقت کنید ، این مجموعه در ارائه خدمات خود اعلام کرده است که ۴۸ ساعت ضمانت بازگشت وجه دارد ، اما نکته حائز اهمیت اینست که در این متن ارائه شده در وب سایت تک نت هیچ بحثی در مورد شرایط بازگشت وجه و … وجود ندارد.

بررسی وضعیت اینترنت تک نت

نکته قابل توجه این جاست که حتی در صحبتی که با پشتیبان این شرکت انجام شده ، چندین بار از درخواست تست سوال شده که کاربر گفته خریدار می تواند ۴۸ ساعت از تایم خرید درخواست کنسلی نماید. از این رو باز هم فروشندگان این مجموعه به خریدار اطلاعات دروغ ارائه کرده اند.

غش در معامله و فریب خریدار

اگر به معنای غش در معامله برگردیم بدین صور است که فروشنده محصول یا خدمات را جوری ارائه کند که باعث فریب خریدار شود ، بگونه ای که اگر عمل حیله گرانه فروشنده نبود خریدار راضی به خرید آن محصول یا خدمات نمیشد.

طبق تجربه کاربری که و بررسی اینترنت تک نت سرویس اینترنت TD-LTE خریداری کرده بود ، با دریافت سرویس از تک نت و ناراضی بودن از شرایط اینترنت آن درخواست کنسلی را در همان روز دریافت به این  شرکت اعلام می کند. اما پس از چند روز از درخواست کنسلی این شرکت برخلاف اطلاعات ارائه شده در زمان فروش خدمات از بازگرداندن سرویس سرباز زده و اعلام می نماید که شرط هایی برای کنسلی وجود دارد این در حالی است که در زمان فروش هیچ پیش شرطی برای بازگردانی سرویس وجود نداشته است . این تجربه خرید توسط یکی از کاربران به پول بانک ارسال شده است.

این موضوعات در حالی اتفاق می افتد که در اقصی نقاط دنیا بسیاری از ارائه کنندگان محصول و خدمات همچون ای بی ، علی بابا ، آمازون زمانی که خریدار از محصول دریافتی ناراضی بوده بدون چون چرا محصول خریداری شده را پس می گیرد ، نکته حائز اهمیت در این است که این موضوع حتی در ارائه خدمات این شرکت ها مطرح هم نشده است، این در صورتی است که این شرکت حتی در تبلیغات خود در وب سایت شان از ۴۸ ساعت مهلت تست صحبت می کند در حالی که در عمل تمامی این تبلیغات غیر واقعی بوده است و عملا مشتری در این بین مغموم می شود.

منتظر پاسخ تک نت در مورد این موضوع هستیم !

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز