خبرگزاری کار ایران

انواع بنر تبلیغاتی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۳۱۱

بنرهای تبلیغاتی یک ابزار بازاریابی عالی برای پخش پیام های مرتبط با محصول، خدمات یا کسب و کاری هستن که قصد دارید آنها رو تبلیغ کنید. معمولاً چاپ بنرهای تبلیغاتی در قالب بزرگ انجام میشه تا در معرض دید قرار بگیرن و هدف خودشون رو برآورده کنن. آنها رو میتوان در مواد مختلف با ضخامت های متفاوت ساخت.

بنرهای تبلیغاتی یک ابزار بازاریابی عالی برای پخش پیام های مرتبط با محصول، خدمات یا کسب و کاری هستن که قصد دارید آنها رو تبلیغ کنید. معمولاً چاپ بنرهای تبلیغاتی در قالب بزرگ انجام میشه تا در معرض دید قرار بگیرن و هدف خودشون رو برآورده کنن. آنها رو میتوان در مواد مختلف با ضخامت های متفاوت ساخت. بنرهای تبلیغاتی براساس سبک انواع مختلفی دارن که در ادامه آنها را شرح دادیم:

  • بنرهای کششی و جمع شونده

این نوع بنرها به نام رول آپ نیز شناخته میشن، یک راه ‌حل جذاب برای رویدادهای نمایشگاه ‌های تجاری هستن. همانطور که ممکنه تصور کنید، بنر روی یک سیستم جمع شونده قرار داره و در صورت عدم استفاده میتونید آنها را جمع کنید.

  • بنرهای پاپ آپ

حدس بزنید نمایشگرهای پاپ آپ چه کاری انجام میدن؟ آنها در سطح داخلی غرفه نمایشگاهی نصب میشن و از لحاظ ابعاد و ضخامت بسیار بزرگتر از رول آپ هستن. نصب و راه انداری این نوع بنرها نیز بسیار آسونه و در حد چند دقیقه زمان میبره.

  • بنرهای صفحه ای

بنرهای صفحه ای اغلب در فضای باز و خیابان های نواحی مرکز شهر دیده میشن که جشنواره ها، کنسرت ها و رویدادها رو تبلیغ میکنن. با این حال، آنها را میتوان برای اهداف مختلف دیگری مثل تزئین معابر اصلی دانشگاه ها، تبلیغ فضاهای خرده فروشی مثل مراکز خرید، هتل ها و فضاهای تفریحی استفاده کرد.

  • بنرهای قاب شده

عملاً هر بنر رو میتوان برای ایجاد ظاهری شیک تر، حرفه ای و دائمی قاب کرد. از آنجایی که این نوع بنرها از جنس پارچه تولید میشن، چین و چروک های ناخواسته در بنر بسیار کمتر خواهد بود.

چاپ عکس روی تخته شاسی

انواع بنر تبلیغاتی

آیا تا به حال به این فکر کردید که تعدادی از بهترین عکس های خود را روی تخته شاسی چاپ کنید؟ اگر میخوایید عکس‌هاتون به‌طور چشمگیری برای دیگران خوب به نظر برسن، بهترین گزینه در دسترس شما اینه که به سراغ چاپ تخته شاسی برید. تخته شاسی فرم خوبی به عکس‌های شما میدن و خاطره رو برای مدت طولانی ماندگار میکنن.

مراکز چاپ کوثر پرینت، ایران کهن، آقا، متین، دیجیتال نمونه و دیجیتال شاپرک از جمله مراکزی هستن که میتونن عکس های خاطره انگیز شما رو روی تخته شاسی چاپ کنن. اگه به دنبال این هستید که چشم بیبندگان روی عکس جلب بشه و یا تخته شاسی از کیفیت بالایی برخوردار باشه، کوثر پرینت رو پیشنهاد میکنیم. این مجموعه گزینه های مختلفی برای سفارشی شدن عکس های شما ارائه میده. شما میتونید تخته هایی از جنس لمینت مات و براق انتخاب کنید. روش مات باعث میشه چاپ شما در برابر تابش خیره کننده مقاومت کنه. میتونید آن را در هر جایی از اتاق خود قرار بدید و دیدن آن در یک روز آفتابی چندان دشوار نخواهد بود. ولی با توجه به طرح مورد نظرتون میتونید براق آن هم تست کنید. مجموعه کوثر پرینت بهترین خدمات رو همراه با مشاوره تخصصی در مورد انواع چاپ عکس روی تخته شاسی به شما ارائه میده. برای ثبت سفارش میتونید به راحتی از طریق سایت کوثر پرینت اقدام کنید.

ایده برای بروشور تبلیغاتی

انواع بنر تبلیغاتی

 چاپ بروشور ابزار بسیار خوبی هستن که بتونید از آنها برای جذب مشتریان و تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید. آنها نه تنها حاوی اطلاعات جامعی در مورد محصولات و خدمات شما هستن، بلکه مردم نیز به راحتی به آنها دسترسی دارن. اگه قصد دارید نتیجه عالی از تبلیغ بگیرید باید روی طراحی بروشورها کار کنید. در ادامه چند ایده برای طراحی بروشورها اوردیم:

 -از تصاویر برای تأثیرگذاری بر مخاطبان خود استفاده کنید.

به قول قدیمی ها، یک عکس خوب ارزشش بالاتر از هزار کلمه است. در مورد برشورها هم همینه. باید تصویری رو انتخاب کنید که نشون دهنده برند شما باشه و با هدف بروشور مطابقت داشته باشه.

-انواع مختلف تصاویر رو مخلوط کنید.

عکس ها یک ابزار ارتباطی بسیار قوی هستند. سعی کنید انواع مختلفی از عکس داخل بروشور استفاده کنید. به عنوان مثال در پس زمینه بروشور از تم عینک استفاده بشه و سپس تصاویری از انواع مدل های عینک روی آن قرار بگیره. در واقع با استفاده از تصاویر مختلف با مضامین بازی کنید تا مخاطب پیام بروشور رو به راحتی درک کنه.

 -آیکون های مختلفی در بروشور خود قرار بدید.

استفاده از آیکون ها به جای تصاویر یا عکس های فانتزی، معمولاً ایده مدرن تری رو ایجاد میکنه. آیکون ها خیلی متنوع هستن. میتونید رنگ آنها را مطابق با طرح خود تغییر بدید و یا اندازه های دلخواه ایجاد کنید.

-فونت ها و رنگ های برجسته رو انتخاب کنید

اگر میخوایید یک بروشور حرفه ای درست کنید، ممکنه فونت استاندارد بهترین گزینه باشه. اما اگر در حال ساخت بروشور برای چیزی سرگرم کننده و خلاق هستید، همه احتمالات رو بررسی کنید. انواع فونت ها، رنگ ها و مکان رو آزمایش کنید تا بهترین استراتژی رو به دست بیارید.

-نقل قول یا شعار به نمایش بذارید

نقل قول ها یک راه عالی برای برقراری ارتباط با احساسات هستن. نقل و قول ها رو میتونید با فونت برجسته متفاوت از بقیه متن تایپ کنید و یا آن را روی یک پس زمینه متضاد قرار بدید و فضای خوبی رو اشغال کنید تا واقعاً توجه خواننده رو به خود جلب کنه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز