خبرگزاری کار ایران

فضای سبز ذوب آهن اصفهان میراثی گران بها و ارزشمند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۲۳۲

معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی شرکت گفت: فضای سبز ذوب آهن، امانت با ارزش و میراث گران بهایی است که باید با تمام توان آن را حفظ کرده و توسعه دهیم.

آیین گرامیداشت روز درختکاری با حضور جمعی از معاونین، مدیران و تلاش گران فضای سبز شرکت ۱۵ اسفندماه در تالار آهن برگزار شد.

مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی شرکت در این آیین با ابلاغ سلام ویژه مدیرعامل شرکت به تلاشگران فضای سبز شرکت، گفت: کاشت درخت و نگهداری از فضای سبز کار خیری است که آثار آن برای همیشه باقی می ماند.

بهرامی افزود: فضای سبز ذوب آهن، امانت با ارزش و میراث گران بهایی است که باید با تمام توان آن را حفظ کرده و توسعه دهیم و در این راستا برنامه های مدونی در دست اجرا می باشد.

معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی شرکت تأکید کرد: تلاش همکاران در فضای سبز همیشه در نظرها نمایان است و سرزندگی محیط ذوب آهن به فضای سبز گسترده و شاداب آن بر می گردد.

وی گفت: این که ذوب آهن در بین صنایع کشور، سرآمد فضای سبز است را باید حاصل تلاش همکاران این بخش، حمایت های بی دریغ مدیریت عالی  و هماهنگی همه مسئولین شرکت دانست.

موسی سلیمانی مدیر خدمات شهری و امور پسماند شرکت نیز گفت: در عصر کنونی، فضای سبز و کاشت درخت ارزش بسیار حیاتی دارد.

وی به ۱۶ هزار و ۵۰۰ هکتار فضای سبز ذوب آهن اشاره کرد و افزود: نسل های گذشته ذوب آهن با درکی درست از آینده، این مساحت از فضای سبز را احداث کردند و نسل های کنونی و آینده دراین شرکت وظیفه داریم با نگهداری از این سرمایه ارزشمند آن را توسعه دهیم.

سلیمانی با قدردانی از تلاشگران فضای سبز شرکت، گفت: این تلاشگران در گرمای تابستان و سرمای زمستان به فضای سبز شرکت رسیدگی می کنند تا به طراوت محیط زیست کمک کنند.

وی افزود: آبیاری ۲ هزار هکتار فضای سبز به صورت شبکه ای، نگهداری از ۱۴ هزار و ۵۰۰ هکتار به صورت دیم، هرس ۲۵۰ هزار اصله درخت، کاشت ۲۰ میلیون بذر بادام کوهی و ۳۲ هزار درختچه، سمپاشی، آفات زدایی و... و همچنین احداث ۵ هکتار مزرعه تحقیقاتی، بخشی از اقدامات این مدیریت در سال های اخیر است.

شایان ذکر است در این آیین ۱۳ نفر از تلاشگران فضای سبز شرکت با دریافت لوح مورد تقدیر قرار گرفتند و در پایان نیز مسئولین شرکت با کاشت چندین نهال درخت این روز را گرامی داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز