خبرگزاری کار ایران

گشایش نمایشگاه بهاره و کشیک ۳۰ نانوایی در ملایر

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۲۰۲

همدان فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه ۳۰ نانوایی کشیک در ایام تعطیلات نوروز به مردم خدمات می‌دهند، از گشایش نمایشگاه بهاره برای ارائه کالاهای اساسی با ۴۵ غرفه در ملایر خبر داد.

سلمان اسماعیلی در جلسه ستاد کنترل و تنظیم بازار شهرستان ملایر، افزود: هیچ مشکلی در تأمین کالاهای اساسی، میوه شب عید و سایر اقلام در بازار ملایر نداریم و کالا به وفور وارد شهرستان می‌شود و از روز شنبه ۲۰ اسفندماه نمایشگاه بهاره در ملایر برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه بنا بر گزارش‌های واصله از دستگاه‌های مختلف و بازدیدها و گزارش‌های میدانی از سطح بازار، امسال شرایط با ثبات‌تری نسبت به مدت مشابه سال قبل داریم، افزود: جلسات مستمر ماهانه ستاد کنترل و تنظیم بازار در شهرستان ملایر با ۱۲ جلسه برگزار شد.

اسماعیلی با بیان اینکه در این نمایشگاه اقلام اساسی همچون گوشت، مرغ، برنج، روغن، پوشاک، کیف و کفش، خرما، آجیل و میوه با قیمت‌های مناسب عرضه و در دسترس مردم قرار می‌گیرد، گفت: با توجه به وجود مشکل توزیع اقلام در سال گذشته، امسال تلاش کردیم مجموعه مباشرین و شکل توزیع را سروسامان دهیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ملایر، وی خاطرنشان کرد: نظارت‌ها بر روند فعالیت نانوایی‌ها تشدید شده و از ۱۰ روز قبل از عید ۳۰ نانوایی کشیک در نقاط مختلف شهرستان ملایر تعریف و به آنها ابلاغ شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: برای رضایت‌مندی هر چه بیشتر مردم، نظارت‌ها را تشدید کردیم و کشیک‌ها و گشت‌های نظارتی مشترک نوروزی تعریف شده و به سوداگران اجازه نمی‌دهیم که در بازار التهاب ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه نانوایی‌ها موظف هستند تا ساعت ۱۰ شب نان با کیفیت در اختیار مردم قرار دهند و در صورت کسری سهمیه آرد، حاضریم این سهمیه را اضافه کنیم، گفت: بانک‌ها موظف هستند به صورت کامل در ایام تعطیلات نوروز، خدمات را از طریق خودپردازها ارائه دهند و از این بابت مشکلی نداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز