خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار گیلان:

سهل انگاری در اجرای پروژه کتابخانه مرکزی رشت پذیرفته نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۱۱۳

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با بیان اینکه سهل انگاری در اجرای پروژه کتابخانه مرکزی رشت پذیرفته نیست، گفت:سرعت بخشی در اجرای این پروژه و راه اندازی زودهنگام آن ضرورت دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، سید محمد اسحاقی در بازدید از کتابخانه مرکزی رشت، اظهار کرد: راه اندازی کتابخانه مرکزی رشت از مطالبات جدی فرهنگ دوستان گیلانی است.

وی با تاکید بر سرعت بخشی اجرای پروژه کتابخانه مرکزی رشت، افزود: راه اندازی کتابخانه مرکزی یکی از مهم ترین موضوعات امیدآفرین در فضای فکری و فرهنگی جامعه گیلان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان به تشریح ظرفیت‌های فراوان کتابخانه مرکزی رشت و ثمرات مثبت و سازنده این مرکز برای مردم استان پرداخت و بیان کرد: وجود کتابخانه مرکزی رشت موجب اعتلای فرهنگ کتابخوانی در گیلان بویژه مرکز استان خواهد شد.

اسحاقی با بیان اینکه سهل انگاری در اجرای پروژه کتابخانه مرکزی رشت پذیرفته نیست، گفت: سرعت بخشی در اجرای این پروژه و راه اندازی زودهنگام آن، از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم گیلان است و ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه تقویت و ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی در گیلان بسیار اهمیت دارد، افزود: در شرایطی که دشمن دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در لایه‌های مختلف جامعه است راه اندازی مجموعه‌های فرهنگی می‌تواند روحیه امید را در دل مردم زنده کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با انتقاد از برخی ناهماهنگی‌ها و عدم همراهی برخی مسئولان در به ثمر رسیدن کتابخانه مرکزی رشت، بیان کرد: سهل انگاری در اجرای پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی از سوی مسئولان قابل پذیرش نیست و باید همه دستگاه‌ها و مسئولان برای تکمیل و راه اندازی کتابخانه مرکزی رشت تلاش کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز