خبرگزاری کار ایران

تهران در نیمه شعبان غرق نور می‌شود/ ۲۰ هزار متر مربع نورآرایی در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۹۱۵

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از طراحی و اجرای صدها سازه نوری و بیش از ۲۰ هزار متر مربع نورآرایی در پایتخت به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: در نیمه شعبان امسال تعداد دو سقف نوری بزرگ و صدها سازه نوری در میادین و نقاط شاخص شهر نصب می شود که جلوه خاصی را به شب های پایتخت در این عید بزرگ می بخشد.

صیادی با اشاره به اجرای سقف نوری بزرگ در میادین شهر تهران گفت: بزرگترین سقف نوری در میدان ولی عصر (عج) به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و به شکل خورشید اجرا شده است که تا پایان ماه مبارک رمضان در این میدان باقی خواهد ماند.

به گفته وی، در نیمه شعبان امسال باغ گل نرگس های نوری با ۱۹۰ سازه در میدان بهارستان اجرا شده، ضمن آنکه در نقاط مختلف شهر تهران نیز این سازه ها جانمایی و نصب می شوند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران برنامه های حوزه نور این سازمان در نیمه شعبان امسال را از نظر کمیت و کیفیت کم سابقه عنوان کرد و افزود: علاوه بر میادین اصلی شهر، در مناطق ۲۲ گانه پایتخت نیز تونل های نوری طراحی و اجرا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز