خبرگزاری کار ایران

مراسم روز درختکاری در استان قزوین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۷۴۱

همزمان با 15 اسفند ماه، مراسم روز درختکاری با حضور نماینده ولی فقیه در استان سایر مسئولان در بوستان الغدیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، همزمان با روز درختکاری مسئولان استانی برای برگزاری مراسم این روز و کاشت نهال در بوستان الغدیر حاضر شدند.

مدیرکل منابع طبیع و آبخیزداری استان در این مراسم با اشاره به طرح کاشت یک میلیارد نهال در طول چهار سال گفت: در استان قزوین در این مدت 10 میلون اصله نهال کاشته خواهد شد.

محسن قاسم‌زاده ادامه داد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته در استان قزوین در سال باید 2.5 میلون نهال کاشته شود که تعدادی از آن‌ها تحویل داده شده و با همکاری سایر نهادها عملیات تولید این نهال‌ها در دست اجرا است و سعی شده از انواع کم آب‌بر و مثمر هم استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین هم در این مراسم گفت: طبیعت و منابع طبیعی نعمت‌های الهی هستند که باید از آن‌ها حفاظت و برای آیندگان حفظ کرد، البته حفاظت از آن محدود به یک نهاد نیست و وظیفه‌ای دینی و شرعی برای تمام افراد جامعه است که در دین هم مورد تاکید قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب هم همواره به حفظ منابع طبیعی و طبیعت تاکید دارند که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی عنوان کرد: با مشارکت مردم در کاشت یک میلیارد نهال می‌توان شاهد اشاعه حفظ منابع طبیعی و درختکاری باشیم.    

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز