خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان:

۱۰۰۰ میلیارد تومان در پروژه فیبر نوری در گلستان سرمایه گذاری شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۴۷۸

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان گفت: ۱۰۰۰ میلیارد تومان در پروژه فیبر نوری در گلستان سرمایه گذاری شد و این پروژه درماه های آینده در تمام استان اجرا می شود.

به گزارش ایلنای گلستان، محمد احمدی اظهارکرد: گلستان بعد استان ایلام پروژه فیبر نوری در کشور با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومان انجام داد که کارشهر گرگان به تمام رسیده است.بخش خصوصی در پروژه فیبرنوری سرمایه گذاری کرده است.

وی ادامه داد: خدمات سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در سال آینده فراگیر خواهد می شود وساماندهی فرایندهای حوزه اراضی و املاک،کاهش رانت خواری با ایجاد امکان دسترسی آزاد به اطلاعات،شفافیت و پیشگیری از مفاسد اقتصادی و....از فواید این سامانه است.

وی تصریح کرد: با پیگیری های مکرر انجام شد ۹۵ درصد از روستاهای گلستان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند و با تامین تجهیزات در ماه های آینده امید می رود به زودی شاهد اتصال تمامی روستاهای استان به شبکه ملی اطلاعات باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ۹۹ درصد روستاهای گلستان از پوشش ارتباطی برخوردار هستند و بیش از ۹۰ درصد آن‌ها به اینترنت دسترسی دارند. با تلاش های همکاران ضریب پوشش ارتباطی و دسترسی به اینترنت استان از میانگین کشور بالاتر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز