خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین عنوان کرد:

ارتباط دو سویه صنعت و دانشگاه زمینه ساز رشد اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۵۹۱

در راستای همکاری‌های مشترک علمی، پژوهشی و فناوری و ارتباط، صنعت و دانشگاه نشست مشترک مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی و رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین برگزار شد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضاخانپور در این دیدار با اشاره به دستاوردهای پیوند صنعت و دانشگاه گفت: پیوند و ارتباط دوسویه صنعت و دانشگاه، شناخت بهتر نیازها و توانمندی‌های صنعت، افزایش اعتماد صنعت به دانشگاه‌ها، بالا رفتن سطح آموزشی و علمی کارکنان بخش صنعت و استفاده بهینه از ظرفیت‌های دانشگاه در رشد اقتصادی را مهمترین دستاورد پیوند این دو بخش عنوان کرد.

وی رونق تولید ملی و حمایت از فارغ التحصیلان دانشگاهی و احیاءکاروزی در محیط واقعی کار را از اولویت‌ها دانست و اظهار داشت : مدیران شرکت‌ها و صنعتگران، دانشگاه‌ها که به عنوان موتور محرکه اقتصاد کشور تلقی می‌شود با تحقق آن شاهد رشد و شکوفایی بخش‌های مختلف اقتصاد خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به مشوق‌ها و برنامه‌های حمایتی برای شرکتهای دانش بنیان گفت: شرکت‌های دانش بنیان متقاضی زمین صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌توانند از امکان پرداخت یک سوم بخش نقدی بمیزان ده درصد و یا ده درصد بخشودگی نرخ حقوق انتفاع برخوردار و همچنین امکان تقسیط بخش غیر نقدی آنها تا 48 ماه فراهم شده است.

در ادامه رضا رسولی رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین از تعامل صنعت و دانشگاه و برگزاری نمایشگاه تولید ملی و کالای ایرانی دانش بنیان و هایتک در هفته پژوهش خبر داد و اعلام کرد زمینه حضور واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی هایتک و دانش بنیان در این نمایشگاه بصورت رایگان فراهم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز