خبرگزاری کار ایران

تارتار: آفساید اعلام شدن گل ما مشکوک بود / مسابقات فصل بعد را برگزار نکنیم تا VAR بیاید

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۳۹۱

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پیشنهاد کرد، تا زمانی که سیستم کمک داور ویدئویی به فوتبال ایران نیامده است، مسابقات فصل بعد لیگ برتر آغاز نشود.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پس از تساوی خارج از خانه تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: بازی سنگینی برای هر دو تیم بود. این دیدار دو نیمه متفاوت داشت. ما در نیمه اول سوار بر بازی بودیم و حتی به گل رسیدیم. الان که در رختکن صحنه گل مردود شده‌مان را دیدم، با اینکه دوربین روی خط آفساید نبود، ولی باید بگویم صحنه مشکوک بود.

وی در ادامه افزود: اگر آن صحنه گل سالم بوده باشد، قهرمان نجفی بار دوم است که در حق ما جفا می‌کند، البته اگر گل سالم بوده باشد. امیدوارم عدالت اجرا شده باشد و اگر گل آفساید بوده که به درستی اعلام شده است و باید کار درست کمک داور را تحسین کرد. به هر حال صبر می‌کنیم تا کارشناسان ببینند و نظر بدهند و سپس صحبت خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطر نشان کرد: پیکان در نیمه دوم تغییر سیستم داد و به بازی مسلط شد. البته زمین هم شرایطش به‌گونه‌ای زیباست، ولی نمی‌دانم چرا هر سال که به اینجا می‌آییم، زمین آن کیفیت لازم را نه برای ما و نه برای حریف‌مان ندارد. نمی‌دانم ایراد از چیست. چمن که بلند است، بازیکنان لیز می‌خورند و این از کیفیت بازی کم کرده بود. به نظرم هم ما می‌توانستیم برنده باشیم و هم پیکان. رشید مظاهری یک موقعیت خوب از ما گرفت و فرعباسی هم عملکرد خوبی داشت. هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند. به نظرم هر دو دروازه‌بان روز خوبی را پشت سر گذاشتند. در مجموع بازی فیزیکی بود و خیلی کیفیت تاکتیکی نداشت.

تارتار درباره اینکه از حرکت مربیان پیکان عصبای شده بود، گفت: من یکی از کمک‌های حسینی را اشتباه گرفتم و از او حلالیت طلبیدم. در واقع صدای مجید محافظت‌کار را با یکی دیگر از کمک‌های حسینی که کنار زمین صحبت می‌کرد، اشتباه گرفتم. البته چیز خاصی هم نگفتم. به هر حال همه مربیان می‌خواهند تیم‌شان برنده باشد و ممکن است بگومگو هم پیش بیاد. تا زمانی که VAR نیاید، این مشکلات کنار زمین هست. مهدی تاج آدم توانمندی است. از او انتظار دارم حداقل تا آمدن VAR، سیستم رادیویی را به داوران بدهند، فکر هم نمی‌کنم خیلی هزینه داشته باشد. این حرف و حدیث‌ها و شلوغ‌کاری‌ها به خاطر نبود VAR است. برای چندمین بار عاجزانه درخواست می‌کنم؛ آقای تاج! فوتبال ما و سیستم داوری ما عقب مانده است و باید به روز شویم. هر چقدر هزینه داشته باشد، باید از باشگاه‌ها کم کنند. بهتر است تا زمانی که VAR نیامده است، مسابقات را برای فصل آینده برگزار نکنیم.

وی درباره اینکه نامش در بین گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بوده است هم تصریح کرد: قبلاً صحبت‌ها را در این باره انجام دادم. من دو هفته قبل تشکر کردم و انصراف دادم، چون باید کارم را در ذوب‌آهن تمام کنم. شرایط تیم دو هفته قبل خوب نبود و همان جا انصراف دادم. خدا را شکر طی دو هفته گذشته چهار امتیاز گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب اهن در پایان گفت: دوست داشتیم امروز برنده باشیم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم، ولی یک امتیاز هم در این شرایط بد نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز