خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل بنیاد تعاون ارتش:

حدود ۶۹ هزار واحد مسکونی در ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال احداث است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۸۷۸

امیر سرتیپ‌دوم آقایی گفت: برای مسکن کارکنان ارتش آینده خوبی را پیش‌بینی می‌کنیم، حدود ۶۹ هزار واحد مسکونی در ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال احداث است؛ این وضعیت بسیار خوب برای اولین بار است که در ارتش رقم ‌می‌خورد.

به گزارش ایلنا،  از ارتش، امیر سرتیپ‌دوم آقایی مدیر عامل بنیاد تعاون ارتش در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی ارتش، با اشاره به فعالیت های انجام شده به منظور خانه دار کردن کارکنان ارتش گفت: در حال حاضر بنیاد تعاون ارتش درمجموع دو پروژه بزرگ مسکونی، یکی در منطقه چیتگر تهران و دیگری در شهید کشوری اصفهان را در دست اجرا دارد؛ مطمئناً با اتمام این دو پروژه، بخش زیادی از مشکل تأمین مسکن کارکنان ارتش برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: در پروژه چیتگر طی سال‌های اخیر میزان ساخت‌وساز سرعت بسیار خوبی پیدا کرده است. در این پروژه فعالیت‌های بنیاد در دو بخش قابل ملاحظه است؛ یکی مجموع تعهداتی که بنیاد در قبال سهام‌داران ۶۳ و ۳۳متری از سال‌های خیلی قبل دارد و از سال۱۴۰۰ با سرعت قابل‌ملاحظه‌ای به ساخت واحدهای این مجموعه پرداخته شده است. در این زمینه با وجود تورم  یکی دو سال اخیر ما توانسته‌ایم باتوجه به تمهیداتی که فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اندیشیده و به‌صورت مرتب به ما تأکید می‌کنند، منابع را مدیریت کرده و به خرید تجهیزات و مصالح لازم بپردازیم.

مدیر عامل بنیاد تعاون آجا اضافه کرد: برنامه ما این است که از سال۱۴۰۳ تحویل واحدهای سهام‌داران ۶۳ و ۳۳متری به اعضا شروع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز