خبرگزاری کار ایران

فیلم کوتاه «چرخ و بیابان» به میز تدوین رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۶۴۴

با پایان مراحل فیلمبرداری فیلم کوتاه «چرخ و بیابان» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی رضا ثابت پور، تدوین این اثر داستانی توسط سودابه سعیدنیا آغاز شد.

به گزارش ایلنا به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم کوتاه «چرخ و بیابان»، مراحل تدوین فیلم کوتاه داستانی «چرخ و بیابان» آغاز شد.

رضا ثابت‌پور که پیش از این فیلم‌های «قرار ملاقات»، «کلاهی برای زندگی»، «قلاب» و «شب می گذرد» را ساخته، نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی فیلم کوتاه «چرخ و بیابان» را برعهده داشته است.

همچنین این اثر که داستان آن در جاده‌ای متروکه در دل یک بیابان می‌گذرد، ماجرای بنزین فروشی را روایت می‌کند که برای کمک به یک مرد زخمی و بردن آب برای او، به دکه بنزین فروشی خود برمی‌گردد اما وقتی می‌فهمد که آن مرد سارق است، بازی تغییر می کند...

علیرضا مهران، کامبیز امینی، سید سعید طاهری و کیوان نقره کار بازیگرانی هستند که در فیلم «چرخ و بیابان» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سایر عوامل این اثر عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: علی حیدری، مدیرصدابرداری: امین جعفری، دستیار کارگردان و برنامه ریز: محسن حیدرلکی، منشی صحنه: یاسمن بخشی، صداگذار: محمدمهدی سلمانی، تدوین: سودابه سعیدنیا، مدیر تولید: محمدعلی میرهاشمی، طراح صحنه: پویان باغنده، طراح لباس: ملینا باغنده، گریم: فاطمه حسین خانی، عکاس: امیرحسین حسینی، طراح پوستر:علی ثابت پور، دستیاران فیلمبردار: سعید فرهنگ مهر، مسعود پورشکیب، مسعود عبدی، متصدی دوربین: امیر محسن عظیمی، دستیار صدابردار: امید کریم، اصلاح رنگ: مجتبی رمضانی، دستیار لباس: حریر حقیقی، دستیاران تولید: علی سلیمانی، رضا عظیمی، مرتضی پاشایی، عرفان محمدی و محمد علیزاده، مشاور رسانه‌ای: رکسانا قهقرایی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز