خبرگزاری کار ایران

۵۰ جایگاه عرضه میوه شب عید در کرمانشاه جا نمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۶۳۲

مدیرکل تعاون روستایی کرمانشاه گفت: ۵۰ جایگاه عرضه میوه شب عید در کرمانشاه جا نمایی شد

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، ایرج صفایی اظهار کرد: با توجه به آنچه که در جلسه ستاد تنظیم بازار مصوب شده میزان میوه مورد نیاز مردم در شب عید تعیین و خریداری شده است.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل و ابلاغیه وزارتخانه قیمت مصوب میوه شب عید ۱۰ درصد زیر قیمت روز بازار عرضه خواهد بود و قیمت نهایی آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از تصمیم کمیته راهبر ملی جلسات مربوطه در خصوص نحوه و زمان عرصه میوه‌های شب عید تشکیل خواهد شد که معمولاً هرساله ۲۴ اسفند به بعد این جلسات تشکیل و زمان عرضه میوه‌ها مشخص می‌شود.

صفایی با اشاره به تعیین جایگاه‌های عرصه میوه شب عید در استان کرمانشاه، عنوان کرد: تاکنون ۵٠ جایگاه برای توزیع میوه شب عید در شهر کرمانشاه مشخص شده که با نصب بنر و قیمت درج شده توزیع میوه شب عید انجام خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: به منظور کنترل بازار و توزیع میوه به قیمت مصوب شده تنظیم بازاری نظارت‌های لازم بر جایگاه‌های مشخص شده نیز توسط گشت‌های بازرسی جهاد کشاورزی و اصناف مربوطه انجام می‌گیرد.

صفایی در پایان به تأمین میزان برنج مورد نیاز مردم در استان کرمانشاه نیز تاکید کرد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و همکاری‌های لازم با غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه برنج مورد نیاز برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها با قیمت مصوب تنظیم بازار وارد بازار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز