خبرگزاری کار ایران

جنجال در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال/ از اعتراض، درگیری و لگد تا اخراج کامل از سالن +ویدیو

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۴۶۶

دیدار پیکان و هراز آمل در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال بدون حاشیه و جنجال نبود.

به گزارش ایلنا، امروز دور برگشت رقابت‌های نیمه نهایی لیگ برتر والیبال ایران میان پیکان و هراز آمل برگزار شد. این دیدار بهانه‌ای برای دوئل دو سرمربی شناخته شده والیبال کشور به نام پیمان اکبری و  بهروز عطایی هم بود.

  هر کدام از سرمربیان تمایل دارند شایستگی خود را نشان بدهند. این در حالی است که عطایی همزمان هدایت تیم ملی والیبال را هم به عهده دارد.

در همین حال که پیکان امروز با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و از صعود به فینال ناکام بود، در اواخر ست چهارم این مسابقه واکنش سرمربی خودروسازان با حاشیه همراه شد. 

ماجرا از این قرار بود که بازیکنان پیکان روی امتیاز 23 هراز در اواخر ست چهارم، پیکانی‌ها اعتراض کردند. آنها درخواست بازبینی مجدد صحنه را داشتند. در همان حال پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان تهران بر سر  رزقی داور دوم فریاد کشید تا اوضاع سالن کمی ملتهب شود. بازیکنان تیم تهرانی معتقد بودند که بازیکنان هراز آمل خطای تور انجام دادند.

بعد از این اعتراض حمزه زرینی به عنوان کاپیتان پیکان با امید فولادی‌وندا داور به صحبت پرداخت. داور تلاش کرد بازیکنان معترض پیکان را عقب براند. با ادامه اعتراض‌های سرمربی پیکان او با دریافت دو کارت زرد و قرمز از زمین اخراج شد.

بعد آنکه اکبری نتوانست از روی نیمکت شاگردانش را همراهی کند. او چند قدم آنطرف‌تر نشست تا تیمش را هدایت کند. اما داور از او خواست که سالن را ترک کند و با همراهی ناظر فنی ناچار به خروج از سالن شد. 

در این میان سرمربی پیکان به خبرنگارانی که از او فیلم می گرفتند اعتراض کرد و در این بین با یکی از خبرنگاران درگیری لفظی پیدا کرد که دراین درگیری بعضی بازیکنانش هم مداخله کردند که با دخالت بقیه خبرنگاران این ماجرا هم به پایان رسید.

این موضوع ناراحتی و عصبانیت دوباره اکبری را به همراه داشت و با ضربه‌ای به سطل کنار زمین نسبت به اخراجش واکنش نشان داد. 

جنجال در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال/  از اعتراض، درگیری و لگد تا اخراج کامل از سالن +ویدیو

اما این تنها حاشیه بازی نبود. محمدرضا حضرت پور  لیبروی ملی‌پوش پیکان که در طول مسابقه بارها مورد فحاشی قرار گرفته بود بعد از پایان مسابقه به سکوهای هراز حمله کرد و با آن ها کتک کاری کرد!

حجم ویدیو: ۲۸.۹۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۳۹ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز