خبرگزاری کار ایران

ستاره ملی‌پوش والیبال در آستانه محرومیت یک ساله

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۸۲۰

بازیکن ملی پوش هراز آمل به دلیل تست مثبت دوپینگ در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال غایب است.

به گزارش ایلنا، امیرحسین توخته یکی از بازیکنان خوب تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌ها و پس از آن قهرمانی جهان بود. این بازیکن در لیگ امسال نیز زیر نظر بهروز عطایی در باشگاه لبنیات هراز آمل توپ می‌زند و اتفاقا نمایش‌های خوبی را از خود ارائه داده است.

با شروع مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال ایران، کمیته مبارزه با دوپینگ به شکل دقیق و کاملاً با وسواس از بازیکنان حاضر در مسابقات تست دوپینگ گرفته و تقریباً در هفته اخیر هر روز این اتفاق رخ داده است.

در همین راستا، چند روز پیش یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرد که تست دوپینگ امیرحسین توخته، بازیکن ملی‌پوش والیبال ایران، مثبت شده و او احتمالا تا دو سال محروم خواهد شد. در ابتدا پیگیری‌های حاکی از آن بود که توخته به خاطر مشکل کلیوی از دارویی استفاده کرده که باعث شده تست او مثبت شود. در ادامه گفته شد که این بازیکن به زودی مستندات پزشکی تکمیلی خود را ارائه خواهد داد و خطری به لحاظ محرومیت وی را تهدید نمی‌کند.

با این حال دقایقی پیش خبری شوکه‌کننده به دست ما رسید و مشخص شد که امیرحسین تخته دیدار نیمه نهایی لیگ برتر والیبال را از دست داده و نمی تواند در ترکیب هراز آمل مقابل پیکان به میدان برود. در واقع دلیل این اتفاق مسئله دوپینگ توخته بوده و به نظر می‌رسد که مستندات او کافی نبوده است.

همچنین پیگیری‌های ما حکایت از آن دارد که به احتمال زیاد امیرحسین توخته حدود یک سال با محرومیت مواجه خواهد شد. این اتفاق در درجه اول یک شوک بزرگ برای بهروز عطایی محسوب می‌شود که تیمش امروز در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال به مصاف تیم پر ستاره و قدرتمند پیکان خواهد رفت. همچنین تیم ملی والیبال نیز از این موضوع متضرر خواهد شد چرا که توخته جزو بازیکنان کلیدی ایران به حساب می آید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز