خبرگزاری کار ایران

توخته: در آینده تیم ملی والیبال حرف‌های مهمی برای گفتن دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۳۰۷

بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: جو تیم بسیار خوب است. اختلاف سنی بازیکنان کم است و حرف یکدیگر را خوب درک می‌کنند. از نظر من در چند سال آینده این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، امیرحسین توخته درباره شرایط تیم ملی والیبال ایران در مرحله نهایی لیگ ملت‌های 2022 اظهار داشت: شرایط تیم ملی خوب است و تمرینات فشرده‌ای را پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان انگیزه بالایی برای بازی‌های مرحله نهایی دارند.

وی ادامه داد: تیم‌های قدرتمندی به این مرحله از رقابت‌ها راه یافتند که تیم ملی والیبال ایران هم یکی از آن‌ها است. تیم‌ها با نفرات اصلی خود به ایتالیا آمده‌اند و همه می‌خواهند بهترین نتیجه را کسب کنند. ما هم تلاش خواهیم کرد تا نتیجه خوبی بگیریم و دل مردم را شاید کنیم.

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران گفت: جو تیم بسیار خوب است. اختلاف سنی بازیکنان کم است و حرف یکدیگر را خوب درک می‌کنند. از نظر من در چند سال آینده این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

توخته عنوان کرد: من پیش از این در رده سنی نوجوانان و جوانان در تیم ملی حضور داشتم و حتی یک دوره با کولاکوویچ به جام جهانی هم رفتم. به عقیده خودم هنوز آن چیزی که مدنظرم بوده را نتوانستم اجرا کنم، اما تلاش می‌کنم که هر روز بهتر شوم و به تیم ملی کشورم کمک کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز