خبرگزاری کار ایران

سرلشکر موسوی:

قدرت پهپادی نهاجا موجب ارتقای توان رزم نیروهای مسلح است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۲۹۶

فرمانده کل ارتش با اشاره به جایگاه پهپادی نیرویی هوایی ارتش تاکید کرد: بخش قدرتمند دیگری در این نیرو به نام پهپادی موجب ارتقای توان رزم کشور شده است و این را مدیون عزیزان در بخش های سازندگی، قطعه سازی و عزیزان فنی در این مجموعه هستیم.

به گزارش ایلنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در همایش فرماندهان نیروی هوایی ارتش، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به جایگاه حقیقی نیروی هوایی گفت: بحمدلله امسال شاهد برگ دیگری از کتاب افتخارات نیروی هوایی ارتش در سطح نیروهای مسلح بودیم که موجب خشنودی فرماندهی کل قوا در دیدار ۱۹ بهمن ماه شد.

وی ضمن قدردانی از کارکنان نیروی الهی هوایی ارتش، اظهار داشت: از تمامی عزیزانی که در جای جای این نیرو در بخش های مختلف تعمیرات، پشتیبانی، خدماتی حضور دارند به ویژه خلبانان شجاع نیروی هوایی نهایت قدردانی را داریم.

فرمانده کل ارتش با اشاره به جایگاه پهپادی نیرویی هوایی ارتش تصریح کرد: بحمدلله بخش قدرتمند دیگری در این نیرو به نام پهپادی موجب ارتقای توان رزم کشور شده است و این را مدیون عزیزان در بخش های سازندگی، قطعه سازی و عزیزان فنی در این مجموعه هستیم.

فرمانده کل ارتش در پایان گفت: امروز فرهنگ سازمانی، غیرت و تعصب کارکنان نیروی هوایی و همراهی صبورانه و مومنانه خانواده گرامی این عزیزان، بهترین پیشران برای در صدر ماندن است و ما نیز برای ارتقای بیش از پیش این نیرو از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز