خبرگزاری کار ایران

سرلشکر موسوی:

سپاه با توشه ولایت و تقوا الگوی دلدادگان انقلاب اسلامی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۲۸۹

فرمانده کل ارتش گفت: سپاه از برکات نظام اسلامی و محصول ژرف اندیشی امامین انقلاب است که با توشه ولایتمداری، تقوا، بصیرت و مجاهدت‌های بسیار، الگوی دلدادگان انقلاب اسلامی شده است.

به گزارش ایلنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیام به سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) و سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرا رسیدن سوم شعبان ولادت حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار را تبریک گفت.

متن پیام فرمانده کل ارتش به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سوم شعبان خجسته میلاد حضرت امام حسین (ع)،سرور آزادگان جهان، اسوه ایثار و شجاعت که به نام روز پاسدار نامگذاری شده است، بشارت ادامه مسیر روشن و امید بخش آن امام همام توسط نیروهای مومن، ولایتمدار و جان‌برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

این نهاد مقدس از برکات نظام اسلامی و محصول ژرف اندیشی امامین انقلاب است که با توشه ولایتمداری، تقوا، بصیرت و مجاهدت‌های بسیار، الگوی دلدادگان انقلاب اسلامی شده است.

پاسداران مخلص و متعهد از نخستین روزهای انقلاب، پای عهد خویش در صیانت از نهال انقلاب ایستادند و با پیروی مومنانه از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای عزیز، استوار و سربلند در اعتلای آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی، ایستادند، افتخارات بسیار آفریدند و در این مسیر متعالی، از بذل جان نیز دریغ نکردند.

اینجانب با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام به همرزمان عزیزم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، توفیق روزافزون آن یاران صدیق را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و هدایت فرمانده معزز کل قوا (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت داشته و به ملت شریف ایران اطمینان می‌دهیم ارتش و سپاه دست در دست یکدیگر به عنوان ید واحده با همدلی، انسجام و هم‌افزایی هر چه بیشتر، حافظ حریم مقدس نظام اسلامی و عزت مردم شریف ایران عزیز خواهند بود و با یاری خداوند در راه ارتقاء توان دفاعی، گام‌های بلندتری بر خواهند داشت.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز