خبرگزاری کار ایران

پرفروش ترین شیرآلات ایرانی در بازار تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۲۱۸

بیش از 150 شرکت تولید کننده شیرآلات بهداشتی ساختمانی در ایران فعالیت می کنند. در میان این همه برند معتبر ما میخواهیم بهترین برندها و پرفروش ترین شیرآلات ایرانی در بازار تهران را به شما معرفی کنیم. انتخاب این برندها بر اساس تجربه و مشاهده فعالیت آنها در چند سال اخیر انجام شده است.

طیف گسترده ای از شیرآلات در بازار ایران با برندهای معتبر ایرانی همچون شیرآلات کسری، شیرآلات قهرمان، شیرآلات کی دبلیو سی، تپس و... موجود است که مجموعه لوازم ساختمانی محمودی رئوف قرار است در این قیمت به چند مورد مهم و معتبر اشاره کند. می توان گفت این برندها و شرکت ها جزو پرفروش ترین شیرالات ایرانی در بازار محسوب می شوند.

برندهای معتبر پرفروش ترین شیرآلات در ایران

همه این شرکت ها ایرانی هستند و بعضی از آنها از کارتریج خارجی (چینی و اروپایی) در محصولاتشان استفاده می کنند. به نظر ما این برندها در لیست پرفروش ترین شیرآلات در سال 1041 قرار میگیرند:

1. شیرآلات کی دبلیو سی

شرکت KWC یکی از قدیمی ترین و نامدارترین برند شیرآلات ساختمانی در بازار است. امروزه شیرآلات کی دبلیو سی به یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان شیرآلات تحت لیسانس KWC سوئیس تبدیل شده است. کی دبلیو سی جزو گران قیمت ترین و با کیفیت ترین برندها محسوب می شود. اگر به دنبال پرفروش ترین شیرآلات لوکس هستید این برند را پیشنهاد می کنیم.

2. شیرآلات کسری

ست کامل شیرآلات کسری (شیر ظرفشویی آشپزخانه، شیر توالت، شیر حمام و شیر روشویی) یکی از با کیفیت ترین و کامل ترین شیرآلات ساختمانی در مدل های مختلف در بازار است. قیمت مناسب و تنوع زیاد از ویژگی های برند شیرآلات کسری است؛ برای اطلاع از قیمت بهترین شیرآلات ایرانی با فروشگاه محمودی رئوف نمایندگی فروش شیرآلات در بازار تهران تماس بگیرید.

پرفروش ترین شیرآلات ایرانی در بازار تهران

3. شیرآلات قهرمان

کارخانه شیرآلات قهرمان، تولید کننده شیرهای ساختمانی، تجهیزات حمام، شیرآلات الکترونیکی و بیمارستانی است. محصولات کارخانه قهرمان دارای قابلیت رقابت با تولیدات دیگر کشورهای صنعتی مانند آلمان را دارد، علاوه بر این شیرآلات قهرمان به 30 کشور جهان نیز صادر می شوند.

4. شیرآلات راسان

کارخانه تولیدکننده شیرآلات راسان سابقه ای طولانی در تولید شیرهای بهداشتی دارد. این برند، محصولات خود را در انواع مدل های صنعتی و کلاسیک به بازار عرضه می نماید. تولید محصولات راسان با استفاده از بهترین مواد اولیه و با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا صورت میگیرد.

5. شیرآلات شودر

برند شیرآلات شودر هم جزو لوکس ترین و گران قیمت ترین شیرآلات ساختمانی در بازار است. این شرکت با استفاده از کارتریج های سرامیکی اروپایی محصولات بی نظری را روانه بازار کرده است. این شیرآلات مقاوم در برابر دما و فشار بالا هستند و نرمی اهرم شیر کار با آن را لذت بخش کرده است.

6. شیرآلات درخشان

شرکت درخشان در سال 1367 به عنوان یک شرکت تولید کننده شیرآلات بهداشتی ولوازم آشپزخانه تاسیس و تا کنون با تجربه ای بیش از سه دهه فعالیت مستمر و پویا در حال تولید است. شرکت شیرآلات درخشان با ایجاد زیر مجموعه پرتوان و پاسخگو با نام تجاری درخشان سرویس به عنوان بخش خدمات پس از فروش درخشان به عنوان پشتوانه ای مطمئن زمینه خدمت رسانی به مصرف کنندگان گرامی را ایجاد نموده است.

7. شیرآلات شیبه

شرکت تولیدی شیرآلات بهداشتی شیبه در طول نزدیک به نیم قرن سابقه تولید، همپای فن آوری روز دنیا و بهره گیری از تخصص مدیران و مهندسین مجرب، همواره سعی نموده تا در تامین خواسته های مصرف کنندگان داخلی و خارجی پیشرو باشد. رسالت این شرکت تولیدی با تولید محصولات متنوع و مورد اعتماد به پایان نرسیده بلکه با ارائه خدمات پس از فروش 5 سال ضمانت و تامین قطعات، همواره در کنار شما مصرف کنندگان باقی خواهد ماند.

8. شیرآلات بلندا

بلندا به عنوان اولین تولیدکننده شیرآلات اتوماتیک در ایران از سال 1374 تاکنون مشغول فعالیت است. این شرکت با بومی سازی فناوری ساخت شیرآلات توسط متخصصان دانشگاهی متنوع ترین شیرآلات الکترونیکی و محصولات کاهنده مصرف آب را در سبد محصولات تولیدی خود قرار داده است.

9. شیرآلات تپس

کارخانه تپس جزء اولین شرکت های تولیدکننده شیرآلات ساختمانی در ایران است. محصولات تپس تولید داخلی است و TEPS یک شرکت کاملا ایرانی محسوب می شود که از تجربه و تنوع بسیار بالایی در امر ساخت لوازم بهداشتی برخوردار است. پرفروش ترین شیرآلات ساختمانی تپس عبارتند از: مدل برمودا، بارسا و سارا است.

انتخاب بهترین شیرآلات از مجموعه لوازم ساختمانی محمودی رئوف

طبیعتاً پراستفاده ترین وسیله در مکان های مسکونی شیرآب است. پس هنگام انتخاب باید به نوع شیر، طراحی، برند، کاربردی بودن آن، کیفیت و دیگر موارد توجه کنید تا خریدی ایده آل داشته باشید.

پرفروش ترین شیرآلات ایرانی در بازار تهران

فروشگاه محمودی رئوف در این امر می تواند به شما کمک کند. این مجموعه پخش کننده انواع شیرآلات و چینی آلات بهداشتی ساختمان مانند: شیرآلات ساختمانی، توالت فرنگی، فلاش تانک، سنگ روشویی، اکسسوری بهداشتی ساختمان، اتصالات و تاسیسات ساختمانی از برند های معتبری چون (شیرآلات کسری، شیرآلات KWC، شیرآلات هوآیی، شیرآلات قهرمان، محصولات ملودی، شیرآلات تپس، فلاش تانک تاپ، سارا گاز، رهانه، سیتکو و…) است.

مهمترین اقدام فروشگاه لوازم ساختمانی و بهداشتی محمودی رئوف، راه اندازی سایت اینترنتی لوازم ساختمانی /https://raufshop.com به منظور عرضه کالاهای بهداشتی، ساختمانی و آشپزخانه است. که شما همراهان گرامی میتوانید به راحتی محصول مورد نظرتان را اینترنتی انتخاب و سفارش داده و آن را به موقع تحویل بگیرید.

نکته ی حائز اهمیت درباره ی این فروشگاه این است که شما می توانید هم خرید عمده و هم تک از آن با قیمت مناسب داشته باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز