خبرگزاری کار ایران

10 برند برتر شیرآلات ایرانی کدام است؟

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۱۲۰

اگر به دنبال خرید شیرآلات ایرانی هستید برندهای معتبری وجود دارند که در این مطلب ما به معرفی 10 مورد از آن می پردازیم. البته لازم به ذکر است که تعداد برندهای تولیدکننده شیرآلات ایرانی بیشتر از 30 مورد می باشند که در بازار ایران فعال هستند.

ایلنا، ملاک ما برای انتخاب این 10 برند به این صورت می باشد که این شرکت ها توانسته اند رضایت و اعتماد مشتریان را در طی چند دهه فعالیت خود به دست آورند و از این رو برند خود را مطرح نمایند.

لیست 10 شرکت شیرآلات ایرانی ایرانی معتبر

1. شیرآلات قهرمان

شیرآلات قهرمان را می توان جزو قدیمی ترین کارخانه تولید شیرالات در ایران نام برد که برند خود را به مدت طولانی در صدر پرفروش ترین و شناخته شده ترین شرکت تولید شیرآلات ساختمانی معرفی کرده است.

محصولات شرکت قهرمان به صورت تخصصی شیرآلات بهداشتی ساختمانی می باشد که به بیش از 20 کشور در حال حاضر صادر می گردد. این شرکت در اوایل دهه 50 شروع در تهران شروع به فعالیت کرد اما اکنون در استان اردبیل دارای بزرگترین کارخانه شیرالات در خاورمیانه می باشد.

2.شیرآلات راسان

شرکت ماهسان پویا با نام برند تجاری معروف شیرآلات راسان از اواخر دهه هفتاد فعالیت خود را آغاز کرد و با داشتن دستگاه های پیشرفته آلمانی توانست نامی معتبر برای خود بسازد. این شرکت اکنون با داشتن نمایندگی در سراسر کشور و همچنین محصولات متنوع توانسته است نام راسان را در لیست پر طرفدارترین مارک شیرآلات ایرانی قرار دهد.

 شیرآلات ساختمانی راسان فوق العاده با کیفیت با طراحی مدرن در رنگ های کروم،سفید و طلایی تولید می شوند که در حال حاضر با مراجع به سایت شرکت شیرالات راسان می توانید به صورت آنلاین از این شرکت خرید اینترنتی انجام دهید.

نشانی و تلفن نمایشگاه دائمی شیرآلات راسان

 تهران - چهارراه گلوبندک - پاساژ سید الشهداء - طبقه زیرین - پلاک 5 و6

تلفن : 55812525 – 55606388

تلفن و نشانی کارخانه راسان

استان تهران ، شهرک صنعتی عباس آباد - بلوار ابن سینا - روبروی مسجد - خ درنا - خ گلستان - خ 3/3(شاهین) - پلاک 1664

 تلفن:55159890

3.شیرالات کی دبلیو سی

شرکت کی دبلیو سی KWC با بهره گیری از تجهیزات سوئیسی  و متریال با کیفیت یکی از معروف ترین برند های لوکس در ایران محسوب می شود. قیمت محصولات این شرکت با توجه به کیفیت و طراحی منحصربفرد بیشتر برای اقشاری که درآمد بالایی دارند مناسب می باشد.

دفتر مرکزی شیرکت کی دبلیو سی در تهران است اما برای خرید محصولات این شرکت باید به نمایندگی های مجاز شرکت  KWC مراجعه بفرمایید. تولیدات این شرکت به صورت اختصاصی در زمینه شیرآلات ساختمانی و شیرآلات توکار مدرن می باشد.

شماره تلفن نمایندگی فروش شیرآلات kwc

021-2258657

شماره تلفن شرکت کی دبلیو سی:

تهران – یوسف آباد- انتهای خیابان 66 - پلاک 38

02188211750

4. شیرآلات شیبه

برند شیرآلات شیبه یکی از قدیمی ترین شرکت های تولیدکننده شیرآلات بهداشتی ساختمان می باشد. شیرآلات شیبه یکی از برندهای معتبری است که اگر در بازار قصد خرید شیرالات ساختمانی را داشته باشید حتما در چندین فروشگاه آن را به شما پیشنهاد می دهند. محصولات این شرکت قیمت مناسبی دارند و از نظر کیفیت مورد تایید استاندارد ایران می باشد.

شماره تماس و نشانی شرکت شیرآلات شبیه

 تهران، تهرانپارس جاده مازندران خیابان اتحاد چهارم غربی (شهید اشرفی) پلاک 26، شرکت تولیدی  شیرآلات بهداشتی شیبه

شماره تماس :                02177327755

5.شیرآلات درخشان

شرکت درخشان با محصولاتی همچون شیرآلات ساختمانی، هود، سینک و گاز آشپزخانه در دو دهه اخیر تواسنته با مدیران باتجربه و برند سازی هوشمندانه جای خود را در خانه های مردم ایران باز کند.

این شرکت از اوایل دهه 80 فعالیت خود را آغاز کرده است و با دریافت گواهینامه‌ها و لوح‌های سپاس متنوع موفق به ساخت یک برند محبوب در بین مصرف کنندگان شده است.

نشانی کارخانه تلفن شیرآلات درخشان:

شهرک صنعتی عباس آباد، بلوار ابن سینا، بلوار سعدی

خیابان یازدهم، شماره 2030

تلفن: 54013

6.شیرآلات کسری

گروه شیرآلات کسری در سال 1381 در یکی از بزرگترین شهرک های صنعتی ایران تاسیس شد. استانداردهای تولید و کنترل کیفیت در گروه کسری در بالاترین حد ممکن تعیین شده است و کلیه محصولات قبل از خروج از خط تولید، تحت سخت ترین آزمایش های کنترل کیفیت قرار می گیرند. اخذ گواهینامه ایزو9001 ، کسب گواهینامه ملی استاندارد ایران ،اخذ استاندارد CE اروپا و حضور قدرتمند در بازارهای داخلی وخارجی شاهدی بر این مدعی است.

هم اکنون گروه کسری با تولید انواع شیرآلات بهداشتی دربیش از 90 طرح و مدل مختلف یکی از مطرح ترین وخوش نام ترین تولید کنندگان شیرآلات بهداشتی در ایران و خاورمیانه می باشد.

برای خرید محصولات کسری می توانید به نمایندگی شیرآلات کسری در تهران یا سایر شهرهای ایران مراجعه بفرمایید.

تلفن و نشانی نمایندگی تهران:

خرید شیرآلات کسری با ارزان ترین قیمت : 55591928 – 021

تهران، چهارراه گلوبندک، خیابان خیام شمالی، ساختمان امیر سلیمانی، همکف، شماره ۱۴

7. شیرآلات شودر

شیرآلات شودر، از سال 1370 در زمینه تولید و عرضه شیرآلات بهداشتی آغاز به فعالیت نمود. شودر یکی از برندهای لوکس و معتبر در صنف شیرآلات ساختمانی می باشد. امروزه شیرآلات شودر با تکیه بر تجربیات ارزنده‌ی گذشته و نیز تولید کارآترین، با دوام ترین، زیباترین و در عین حفظ تناسب با نیاز مشتریان، گامی بلند و ماندگار برداشته است تا به پشتوانه طراحی آلمانی و تولید ایرانی سطح کیفیت صنعت شیرآلات ایران را ارتقاء ببخشد.

آدرس و تلفن دفتر مرکزی شیرآلات شودر:

تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا،  انتهای خیابان شیرازی جنوبی، خیابان برزیل غربی، پلاک128، واحد1

تلفن:   0213519

10 برند برتر شیرآلات ایرانی کدام است؟

8. شیرآلات شایان

شرکت شایان با بیش از 30 سال سابقه درخشان در تولید شیرآلات بهداشتی نامی آشنا و معتبر برای مصرف کنندگان عزیز می باشد. این شرکت با در اختیار داشتن کادر فنی مجرب و بهره گیری از دانش روز و استفاده از تکنولوژی مدرن و تنها دارنده آبکاری هوشمند در ایران، همواره سعی در تولید محصولات متنوع، با کیفیت و با دوام داشته است تا همگام با توسعه و آبادانی کشور، سهم بیشتری در پوشش نیاز بازارهای داخلی و خارجی داشته باشد.

آدرس کارخانه:

تهران – کیلومتر 35 جاده خاوران – شهرک صنعتی عباس آباد- بلوار خیام – خیابان جامی – نبش سپیدار شرقی(4/2) پلاک 1039

تلفن: 021-36426880-4

9. شیرآلات نوتریکا

شیرآلات نوتریکا با نگرشی جدید و طراح های مدرن سعی می کند تا نظر مشتریان خود را جلب کند. محصولات این شرکت دارای ست کامل ( شیر ظرفشویی، شیر توالت، شیر حمام، شیر روشویی ) در رنگ ها سفید، طلایی و کروم می باشد.

نشانی دفتر مرکزی: تهران، ونک، خیابان شیرازی جنوبی، خیابان وحدت، شماره 13، واحد 1

نشانی کارخانه: تهران، شهرک صنعتی عباس آباد، بلوار خیام، خیابان بلوط، شماره 982

تلفن های دفتر تهران: 88035012 009821--- 88032484 009821---  00982188033459

10. شیرآلات تپس

شرکت تولیدی صنعتی شیرآلات تپس، در حدود سه دهه پیش با هدف تولید و توزیع شیرآلات بهداشتی-ساختمانی با نام تجاری گلدیس زرین، تولیدات با کیفیت و براساس استانداردهای روز دنیا که در آن آلیاژ مواد اولیه مصرفی از جمله میزان سرب رعایت شده و با بسترسازی و ایجاد تجهیزات و ماشین آلات به روز و مدرن دنیا و نیز با روش های تولید صحیح و هدفمند و مواد اولیه مناسب تاسیس گردید.

فروش عمده و تک شیرآلات تپس با بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران و کشورهای همسایه.

برای خرید شیرآلات تپس با شماره 55591928 – 021 تماس بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز