خبرگزاری کار ایران

سرخاب: با 3 سبک متفاوت بازی داریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۷۸۷

مربی تیم ملی جوانان درمورد آخرین شرایط این تیم قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، عباس سرخاب درمورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال جوانان در آستانه اولین بازی جام ملت‌های زیر 20 سال آسیا مقابل قطر، اظهار داشت: تیم ما شرایط بسیار خوبی دارد و با آمادگی کامل در این مسابقات حضور پیدا کرده است. بچه‌ها وظایف‌شان را می‌دانند و کادرفنی به ویژه صمد مرفاوی زحمات زیادی کشیده‌اند. خیلی تلاش کردیم تا با آمادگی کامل در این مسابقات ظاهر شویم.

وی افزود: بازی با قطر خیلی برای ما مهم است. به هر حال اولین بازی هر تورنمنتی برای هر تیمی بسیار سخت است. البته تیم ملی ایران آمادگی کامل برای این مسابقه دارد و امیدواریم با نتیجه بسیار خوبی برنده این بازی شدیم. قطعا با همدلی و مصمم بودن بازیکنان می‌توانیم نتیجه مطلوبی به دست بیاوریم.

مربی تیم ملی فوتبال جوانان عنوان کرد: در گروهی بسیار قوی و سخت قرار گرفته‌ایم. هر چهار تیم استرالیا، قطر، ویتنام و ایران مدعی هستند. ما هم ایران هستیم و همه روی تیم ما حساب باز کرده‌اند. امیدوارم از این گروه با سربلندی بیرون بیاییم و به مرحله بعدی صعود کنیم. کادرفنی و سرمربی تیم ملی برای این مسابقات تدابیری اندیشیده‌اند. با 3 سبک متفاوت یعنی یک تیم قدرتی، یک تیم تاکتیکی و یک تیم سرعتی بازی داریم اما برای هر 3 بازی آماده هستیم زیرا برنامه‌ریزی خیلی خوبی کرده‌ایم و امیدوارم با سربلندی از این گروه صعود کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز