خبرگزاری کار ایران

مرفاوی: با اهداف بزرگی به ازبکستان آمدیم/ مشکل گلزنی؟ جوانان ما در آینده جای دایی و طارمی را پُر می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۲۹۵

مربی تیم ملی جوانان می‌گوید شاگردانش جا پای علی دایی و مهدی طارمی می‌گذارند و در تیم‌های بزرگ به میدان می‌روند.

به گزارش ایلنا، صمد مرفاوی مربی تیم ملی جوانان ایران در نشست خبری پیش از بازی با قطر  اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که در کشور ازبکستان هستیم و از مهمان نوازی این کشور تشکر می‌کنم. طبیعی است که همه تیم‌ها با آمادگی وارد مسابقات می شوند و قصد دارند خودشان را نشان بدهند. ما هم با آمادگی و خوب و باتمام قوا به این مسابقات آمدیم. 

وی افزود: قطر تیم خیلی خوبی هست.همانطور که ما از آنها شناخت داریم، آنها هم از ما شناخت دارند. هر دو تیم به عنوان تیم اول صعود کردیم و هر دو تیم قدرتمند هستیم. امیدوارم ما بازی خوبی انجام بدهیم. ضمن اینکه تیم قطر از لحاظ آکادمیک در کشورش امکانات و شرایط خیلی خوبی دارد و ما متقابلاً استعدادهایی داریم که در آینده هم برای فوتبال ما مفید باشند و همه در تیم‌های خیلی بزرگ فوتبال بازی کنند. 

سرمربی تیم ملی جوانان ایران در پاسخ به این سوال که هدف قهرمانی یا معرفی نسل جدید به فوتبال ایران را دنبال می‌کند، گفت: با اهداف بزرگ به ازبکستان آمدیم. هدف اول ما صعود به جام جهانی است. امیدوارم بعد چند سال عنوان قهرمانی را به دست آوریم. وقتی تیم به لحاظ شخصیتی شکل خودش را می‌گیرد، این بازیکنان می‌توانند در تیم‌هایشان مفید باشند. بنابراین ما سه هدف داریم و امیدوارم به اهداف خودمان برسیم.

مرفاوی پیرامون اینکه خودش قبلاً مهاجم بزرگی در فوتبال ایران بوده و حالا در لیگ کشورمان مشکل گلزنی خودش را نشان می‌دهد، آیا توانسته این مشکل را در تیمش حل کند، تصریح کرد: شک نکنید که فوتبال ما یک استعدادهای بزرگ و بالایی دارد. از گذشته ما بازیکنان خیلی بزرگ و مهاجمان خیلی بزرگی داشتیم. این مسیر ادامه پیدا می‌کند. یک دوره من بودم قبل از من بازیکنان بزرگتری مثل آقای پیوس بودن همچنین بعد از من دایی، سردار آزمون، مهدی طارمی. پس این مسیری است که فوتبال ایران می‌رود و  مهاجمانی خواهیم داشت که جانشین عزیزانی که نام بردم، خواهند شد، شک نداشته باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز