خبرگزاری کار ایران

ماتا: باید 6-5 گل می‌زدیم/ پای قائدی را زدند و ما هیچ وقت شبیه سازی نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۵۵۸

مربی تیم فوتبال استقلال گفت:فکر می کنم نتیجه عادلانه بازی با نساجی این بود که 5-6 گل بزنیم.

به گزارش ایلنا، روی ماتا در نشست خبری پس از دیدار با نساجی مازندران اظهار داشت: بازی خوبی را انجام دادیم. فکر می‌کنم نتیجه عادلانه این بود که 6-5 گل بزنیم. موقعیت‌های خیلی زیادی داشتیم که سه امتیاز را بگیریم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. ظرفیت این را داشتیم که داخل و بیرون بازی و آن را کنترل کنیم. وقتی توپ لو می‌رفت سریعا جمع می‌شدیم و توپ را می گرفتیم.

وی افزود: نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم و دو موقعیت داشتیم که گل بزنیم. خوب ادامه دادیم و به گل رسیدیم. بعد از آن از روی ضربه آزاد از 40 متری گل خوردیم. دوباره کار کردیم و موقعیت ساختیم اما متاسفانه فوتبال همین است. نتیجه غیر عادلانه است. بازیکنان باید به عملکردی که دارند افتخار کنند. امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم. 

مربی استقلال تصریح کرد: حتی روی قائدی پنالتی شد. از روی نیمکت و از تلویزیون دیدیم که پنالتی بود چون پای او را زدند. ما تیم مثبتی هستی و واقعا هیچ وقت شبیه سازی نمی‌کنیم. وقتی می بینید پنالتی است باید پنالتی را بگیرید. ما هم باید گل می‌زدیم. فقط از نتیجه راضی نیستیم. ازبقیه چیزها راضی هستیم. می‌توانستیم این بازی را با گل‌های زیادی برنده شویم.

ماتا در مورد اینکه آیا مساله داوری تنها به پنالتی قائدی محدود می‌شود، گفت: دو مورد بود. مهمتر از همه قائدی بود. خطای هند هم در محوطه جریمه اتفاق افتاد. در موقعیت خطا به روزبه کارت زرد داد. همان خطا روی محبی اتفاق افتاد اما کارت زرد نداد.

مربی استقلال در خصوص جو ورزشگاه وطنی و همچنین بعد از گلی که این تیم زد آبی پوشان خودشان را برنده می‌دانستند، عنوان کرد: با جو استادیوم از قبل آشنا بودیم. هرمربی و هر بازیکنی دوست دارد در این جو بازی کند. وقتی گل می‌زنید طبیعی است حریف فشار را زیاد می‌فقط به دنبال کرنرها و ضربات آزاد بودند.کارخاصی انجام ندادند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز