خبرگزاری کار ایران

ماتا: دوست داشتیم این پیروزی را به ساپینتو تقدیم کنیم/ برای گلزنی نیاز به زمان داشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۴۲۶

مربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید انتظار بازی فشرده و از عقب ملوان را داشته به همین دلیل تیمش برای گلزنی نیاز به زمان داشته است.

به گزارش ایلنا، روی ماتا مربی استقلال در نشست خبری پس از بازی مقابل ملوان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: همانگونه که روز گذشته گفتم بازی خیلی سختی در انتظار داشتیم. ملوان تیم خیلی منظمی بود و می‌دانستیم دفاع را از عقب شروع می‌کند. وقتی توپ را در اختیار داشتیم باید تیم را بالانس می‌کردیم زیرا منتظر ضدحملات بودند.

وی افزود: هم با داخل و هم با بیرون بازی می‌کردیم. باید در زمان در اختیار داشتن توپ صبور می‌شدیم. وقتی 11 بازیکن پشت توپ هستند، بازی کردن خیلی سخت می‌شود. طبق دستورالعمل‌هایی که داده بودیم، خوب اجرا کردیم. می‌دانستیم فقط با گذشت زمان می‌توانیم به گل برسیم.

مربی تیم استقلال تصریح کرد: بازیکنانی هم که اضافه شدند، نشان دادند یک تیم بزرگ هستیم. واقعا خوشحالیم تیم بزرگی داریم و همه بازیکنان از اهمیت بالایی برخوردار هستند. می‌دانستیم برای رسیدن به گل نیاز به زمان داریم. بازی را مدیریت کردیم. برای گلزنی فرصت داشتیم و خیلی از این برد خوشحال هستیم. دوست دارم این برد را به سرمربی‌مان تقدیم کنم و همچنین به هوادارانی که امروز در استادیوم حضور داشتند یا بیرون از استادیوم بودند و در طول هفته استقلال را حمایت کردند. همه با هم هستیم.

ماتا در مورد اینکه ملوان نسبت به بازی قبلی خیلی بسته بازی می‌کرد و آیا از این اتفاق خبر داشتند و راهکارشان برای باز کردن دفاع حریف چه بود، توضیح داد:  برای همین گفتم یک بازی خیلی سخت را انتظار داریم. می‌دانستیم ملوان فشرده و از عقب بازی را حفظ می‌کند. در طول هفته نیز استقلال را برای این موضوع آماده کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز