خبرگزاری کار ایران

تا روزی که پیشنهاد داشته باشم بازی می‌کنم

عنایتی: استقلال می‌تواند جام حذفی را ببرد و جبران کند

کاپیتان سیاه‌جامگان معتقد است استقلال می‌تواند در جام حذفی، ناکامی‌های این فصل را جبران کند.

رضا عنایتی در گفت‌وگو با ایلنا درباره شرایط هفته پایانی لیگ‌ برتر و مسابقه حساس بین سیاه‌جامگان و ملوان گفت: لیگ بسیار جذاب و سختی داریم. چند سالی بود که چنین لیگ خوبی نداشتیم. از بالا تا پایین جدول، بازی‌ها حساس است. ما برای بقا نیاز به پیروزی با اختلاف دو گل داریم. دست از تلاش برنمی‌داریم. انشالله جمعه با هواداران، جشن بقا می‌گیریم. شرایط تیم خوب است و تمام تمرکز بچه ها روی این بازی است که بتوانیم سربلند بیرون برویم.

بازیکن سابق استقلال در ادامه راجع به شرایط بالانشینان لیگ‌برتر و استقلال گفت: استقلال، یکی از مدعیان اصلی بود که تراکتورسازی ترمز آنها را کشید و معادلات لیگ را به هم زد. استقلال هنوز هم شانس قهرمانی دارد و باید تا جمعه صبر کنیم. جمعه روز بسیار حساس و استرسی برای همه فوتبالدوستان ایران است.

وی افزود: استقلال اگر در لیگ هم موفق نشود، جام حذفی را دارد و شانس خوبی است برای اینکه بتواند ناکامی‌های اخیر را جبران کند.

عنایتی، بازیکن ۳۹ ساله سیاه‌جامگان در پاسخ به این سوال که جمعه آخرین بازی او در لیگ است یا هنوز قصد دارد در لیگ بازی کند گفت: به نظر من در فوتبال خداحافظی معنایی ندارد. یک بازیکن تا زمانی که آماده باشد، باشگاه‌ها به او پیشنهاد می‌دهند و وقتی باید از فوتبال خداحافظی کند که به پیشنهادی نداشته باشد. پیشنهاد نداشتن نشان دهنده این است که او دیگر آماده نیست و باید کفش‌هایش را بیاویزد. بنابراین من هنوز قصد دارم در لیگ‌برتر توپ بزنم و مطمئن باشید روزی از فوتبال می‌روم که دیگر تیمی من را نخواهد.

کد خبر : ۳۷۰۰۱۱