خبرگزاری کار ایران

لطفا حرفه‌ای رفتار کنید؛

سلام دوباره گلر سرخ‌ها به حاشیه/ یک نفر سوشا را مهار کند!

سوشا مکانی با کارت زرد عجیبی که در دیدار مقابل ملوان گرفت از حضور در بازی مرحله بعد تیمش در جام حذفی محروم شد.

به گزارش ایلنا، سوشا مکانی دروازه بان اول تیم فوتبال پرسپولیس در مدت حضور خود در این تیم با حرکات عجیب و غریب خود ثابت کرده که علاقه خاصی به بودن عکسش روی جلد نشریات ورزشی دارد.

بد نیست نیم نگاهی به حواشی مختلفی که سوشا در پرسپولیس ایجاد کرده مروری دوباره بیاندازیم.

سوشا در ابتدای حضور خود در پرسپولیس(فصل گذشته) بارها اعلام کرده بود مشکلی با نیلسون دروازه بان سابق این تیم ندارد، پس از برکناری علی دایی و درحالی تیم پرسپولیس در آن روزها به شدت با حواشی دست به گریبان بود، در مصاحبه ای ساز جدایی از پرسپولیس را کوک کرد.

اما سوشا در پرسپولیس ماند و از رفتن پشیمان شد.

در ادامه و بعد از خوردن گل‌های عجیب و غریب مقابل گسترش فولاد، استقلال خوزستان، فولاد و ...،مکانی اعلام کرد که تمرکز کافی ندارد و باید یک نفر از میان او و نیلسون از این تیم جدا شود.

با این حال این سوشا بود که در پرسپولیس ماند و تا پایان فصل کمی به روزهای اوج خود نزدیک شد.

مکانی که با ارائه چند بازی خوب در جام باشگاه های آسیا کم کم به گلر قابل اطمینان قرمزها تبدیل شده بود، بعد از پیروزی تیمش در دربی پایتخت به شکل عجیبی به شادی مقابل هواداران تیم رقیب پرداخت و در پایان بازی نیز با حنیف عمران زاده درگیر شد تا باز هم به دوست وفادارش "حاشیه" عرض ارادت کرده باشد!!!

سوشا مکانی - پرسپولیس

این حرکت آماتور مکانی باعث شد تا کمیته انضباطی او را سه جلسه از همراهی تیمش محروم کند تا قرمزهای پایتخت 3 دیدار ابتدایی فصل جدید را بدون مکانی آغاز کنند.

پرسپولیس در سه هفته ابتدایی 8 گل دریافت کرد و تنها یک امتیاز کسب کرد تا مکانی به نوعی در شروع نا امید کننده پرسپولیس نقش بسزایی داشته باشد.

به نظر می رسید که این حاشیه ها و محرومیت ها باعث شده تا او حاشیه را کنار بگذارد و تنها به فوتبال فکر کند.

حتی سوشا در پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که دیگر با هیچ استقلالی کری نمی خواند.

این اتفاقات هواداران پرسپولیس را به داشتن یک دروازه بان بی حاشیه و مطمئن در درون دروازه پرسپولیس امیدوار کرده بود تا اینکه سوشا در بازی روز گذشته مقابل ملوان به حاشیه سلامی دوباره داد!

پس از اخراج مهدی طارمی از زمین مسابقه و با اشاره داور چهارم به البرز حاجی پور (داور بازی بازی پرسپولیس و ملوان)سوشا مکانی با کارت زرد جریمه شد.

مکانی که با دریافت این کارت زرد دو اخطاره شد و دیدار بعدی تیمش در جام حذفی را از دست داده بود ناگهان از کوره در رفت و به سمت داور چهارم این دیدار یورش برد و به او اعتراض کرد.

شیوه اعتراض گلر پرسپولیسی ها باعث شد تا محمد مایلی کهن پیشکسوت پرسپولیس به این حرکت واکنش نشان دهد.

مایلی کهن درباره نحوه اعتراض مکانی گفت«سوشا فقط یک قمه کم داشت تا چند نفر را از بین ببرد.»

به هر حال به نظر می رسد محرومیت سه جلسه ای ابتدای فصل مکانی برای او درس عبرت نشده و او به تنها گذاشتن تیمش در روزهای حساس عادت کرده است.

باید دید واکنش کمیته انضباطی در قبال حرکات مکانی در دیدار مقابل ملوان بندرانزلی چه خواهد بود؟

کد خبر : ۳۰۶۷۸۹