خبرگزاری کار ایران

ماتا: وقتی قصد تضعیف ما را دارید، بیشتر قوی می‌شویم/ اجازه رخنه به کسی داخل این خانواده را نمی‌دهیم/ فراز و نشیب محبی طبیعی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۰۳۷

دستیار ساپینتو درباره حواشی تیم فوتبال استقلال می‌گوید قوی‌تر از قبل اجازه رخنه کسی به داخل این خانواده را نمی دهیم

به گزارش ایلنا، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال نتوانست به دلیل محرومیت در نشست خبری پیش از بازی استقلال و ملوان حاضر شود. 

به همین دلیل روی ماتا دستیار وی در خصوص بازی فردا استقلال و ملوان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: " فردا یک بازی بسیار مشکل در پیش رو داریم. یک بازی متفاوت تری نسبت به لیگ را شاهد خواهیم بود. در مقابل تیمی بازی می کنیم که همیشه در رقابت های این جام شگفت انگیز بوده و تاریخ سازی کرده است. یک بازی خیلی سختی در پیش داریم و بازی های یکسانی مثل لیگ نیست. تیم خوبی دارند و بازی به بازی در حال رشد و تقویت هستند. ما هم در لحظات خوبی هستیم و فردا نیاز داریم به صد درصد توان خود تا به مرحله بعد صعود کنیم."

وی در پاسخ به سوالی پیرامون حواشی مربوط به سرمربی این تیم همزمان با روند خوب استقلال گفت: "در مورد این موضوع مدیرعامل و آقای ساپینتو در حال صحبت کردن هستند و در حال به نتیجه رسیدن هستند که در آینده نتیجه آن را خواهند گفت. چیزهایی که گفتید مهم هستند. همان طور که قبلا هم گفتیم وقتی قصد دارید ما را تضعیف کنید، بیشتر ما را قوی تر از قبل کردید و فردا هم نشان خواهیم داد با هم متحد هستیم و قوی تر از قبل اجازه رخنه کسی به داخل این خانواده را نمی دهیم."

مربی استقلال در مورد مهدی قایدی و افت این بازیکن پس از پیوستن به استقلال و اوج گیری دوباره او در مقطع اخیر گفت: "وقتی او را آوردیم می دانستیم بازیکن باکیفیتی است که می تواند به ما کمک کند. هر موقع هم که قایدی به بازی رفته با دل و جان بازی کرده و چه گل بزند چه نه، تلاش کرده است. وقتی سطح تیم بالاست، بازیکنان کلیدی هم خودشان را نشان می دهند و نه تنها قایدی، بلکه محبی و آرش رضاوند هم این طور بودند ولی از همه چیز مهم تر تیم است. تلاش تیمی است که شرایط را برای بازیکنان مهیا می کند که خودشان را بیشتر نشان دهند. در شرایط خوبی هستیم و این هفته هم خوب تمرین کردیم و مهم این است که یک رفتار خیلی خوب را از تیم می بینید که همه تلاش می کنند به نتیجه خوب برسیم."

دستیار ساپینتو در مورد اینکه آیا بهتر نیست روی نیمکت این تیم شرایط آرام تری حاکم شود تا ساپینتو محروم نشود، گفت: "شما باید از مربی پیکان بپرسید که چرا با من صحبت کردند چون من با نیمکت هیچ تیمی حرف نمی زنم تا زمانی که با من صحبت نکنند. این موضوع را باید از خود پیکانی ها بپرسید. من راجع به اتفاقات نیمه اول صحبت می کردم که روی برخورد با محبی بود که خطا گرفته شد و نیمه دوم روی امید همان کار را کردند که خطا گرفته نشد. الگویی داوری می رفت جلو یکسان نبود. من این را با داور چهارم در میان گذاشتم و بعدش هم مربی حریف با من صحبت کرد."

مربی پرتغالی استقلال در مورد رسیدن ساپینتو به ترکیب اصلی گفت: " این عادی است وقتی یک فرآیندی را شروع می کنید رفتار بازیکنان در روز بازی را ببینید چون داده ها در روز تمرین با روز بازی متفاوت است. این یک چیز عادی است که مربی به مرور به ترکیب برسد. من نمی گویم الان یک ترکیب ثابت داریم چون شبیه به ترکیبی است که در ابتدای فصل داشتیم. چیزی که مهم است استراتژی تیم برای هر مسابقه  شرایط را تعیین می کند."

ماتا در مورد افت محبی پس از جاماندن از جام جهانی و شرایط روحی او گفت: "همان چیزی که در مورد قایدی گفتم. سطوح عملکرد در طول فصل می تواند متفاوت باشد. در مورد محبی که سوال می پرسید، روند خیلی خوبی داشت و تصمیم گیری خیلی خوبی داشت اما الان بازیکن متفاوتی داریم. الان هم به تیم کمک می کند و کاری که می‌خواهیم را انجام می‌دهد و نرمال است این فراز و نشیب‌ها. اگر گل می زد چیزهای متفاوتی می شنیدیم. فوتبال این طور است. به صورت کلی از رفتار او در بازی راضی و خوشحالیم."

ساپینتو در آخرین سوال پیرامون نیاز تیم به بازیکن جدید گفت: "قبلا در موردش گفتیم. خیلی در مورد بازیکن جدید تحقیق کردیم و آنالیز و پاسخی که داده بودم شفاف بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز