خبرگزاری کار ایران

تحویل گاز به بخش نیروگاهی و صنایع عمده افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۴۷۰

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: با توجه به کاهش برودت سرما و بهبود شرایط آب و هوایی، شاهد سیر نزولی مصرف گاز در بخش خانگی هستیم که این مهم موجب شد تا تحویل گاز به بخش‌های نیروگاهی، صنایع عمده و پتروشیمی را افزایش دهیم.

به گزارش ایلنا از شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا جولایی، مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران، اظهار کرد: کاهش دما، شدت ماندگاری و گستردگی برودت هوا در ماه‌های گذشته و اولویت قرار دادن مصرف گاز در بخش خانگی، موجب شد بر اساس دستورالعمل‌های مصوب، گاز مصرفی در بخش‎های نیروگاهی و صنایع عمده کاهش پیدا کند، ولی خوشبختانه با بهبود شرایط آب و هوایی تحویل گاز به بخش‌های مذکور افزایش یافته است.

وی با بیان این که تعهدات‌مان در تمامی بخش‌ها در حال انجام است، افزود: در حال حاضر ۱۵۰ میلیون متر مکعب گاز بیشتری نسبت به بهمن ماه تحویل نیروگاه‎‌ها و صنایع می‌شود.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران در بخش دیگری از سخنان خود، به مصرف گاز در صنایع فولاد، پتروشیمی و سیمان اشاره کرد و گفت: به بخش‌های مذکور روزانه ۱۰۵ میلیون مترمکعب گاز تحویل داده می‌شود.

جولایی در پایان، به برنامه تعمیرات اساسی اشاره و بیان کرد: برنامه‌ریزی برای تعمیرات اساسی در حال انجام بوده که به یاری خدا از ابتدای فصل بهار ۱۴۰۲ عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز