خبرگزاری کار ایران

سازمان محیط‌زیست و نهضت سوادآموزی تفاهم‌نامه همکاری امضا می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۹۵۷

معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان نهضت سواد آموزی فردا سه‌شنبه 9 اسفندماه تفاهم‌نامه همکاری امضا می کنند.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی محیط زیست، معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی برای دستیابی به اهداف سیاست‌های کلی نظام در حوزه محیط زیست و به منظور بهره‌گیری از مشارکت دستگاه‌های اجرایی و نهادهای اجتماعی دولتی و غیردولتی در راستای اهداف سوادآموزی و همچنین تحقق وظایف آموزشی و فرهنگی دو سازمان در روز سه‌شنبه نه اسفند در محل سازمان حفاظت محیط زیست تفاهم‌نامه همکاری امضا می‌کنند.

این تفاهم‌نامه مقرر است در ساعت 10 در محل معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست به امضای نورالله مرادی معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست و علیرضا عبدی معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سوادآموزی برسد.

تثبیت و توسعه مهارت‌های سواد بی‌سوادان و کم‌سوادان، کاربردی کردن مهارت‌های سواد از طریق ارتقاء، آگاهی‌های محیط زیستی، کمک به توسعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست و افزایش مشارکت‌پذیری مخاطبین سواد‌آموزی در زمینه مسایل محیط زیستی از جمله از اهداف مهم و راهبردی این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز