خبرگزاری کار ایران

اعضای دبیرخانه دائمی جایزه ملی محیط‌زیست منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۴۷۱

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست اعضای دبیرخانه جایزه ملی محیط زیست منصوب را کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، نورالله مرادی، دبیر سیزدهمین دوره جایزه ملی محیط زیست فاطمه شفیعی مسئول دبیرخانه و دبیر اجرایی، مهدی برازنده مشاور مالی و اعظم مرادی مسئول کمیته اطلاع رسانی سیزدهمین دوره جایزه ملی محیط زیست به‌عنوان اعضای دبیرخانه جایزه ملی محیط زیست منصوب کرد و نیز معاونت آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست به‌عنوان محل دبیرخانه تعیین شد.

جایزه ملی محیط زیست اولین بار در سال 1379 هر ساله برگزار شد که در سال 1397 از دستور کار سازمان حفاظت محیط زیست خارج شد اما با آغاز کار دولت مردمی به عنوان یکی از مولفه‌های تشویق مردم، متخصصین و مدیران برای بهبود وضعیت محیط زیست، این جایزه احیاء شده و با حمایت ریاست محترم سازمان حفاظت محیط زیست سیزدهمین دوره آن در حال برگزار خواهد شد. جایزه ملی محیط زیست با رأی هیأت داوران مستقل و پس از بررسی آثار رسیده از طریق فراخوان عمومی به اشخاص حقیقی تعلق می‌گیرد.

علاقمندان می‌توانند برای دریافت فرم فراخوان به آدرس اینترنتی https://jayezemeli.doe.ir مراجعه کرده مستندات خود را تا پایان آبان ماه به دبیرخانه ارسال کنند.

سیزدهمین جایزه ملی محیط زیست، اسفند ماه 1401 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز