خبرگزاری کار ایران

در آستانه سال نو صورت می‌گیرد؛

تشدید نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۷۶۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از طرح تشدید بازرسی و نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی خبر داد و گفت: کمیته نظارت بر مجتمع‌ها به طور ویژه بر فعالیت و نحوه ارائه خدمات 37 مجتمع فعال در استان نظارت خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، جواد حق‌لطفی با اعلام این خبر افزود: در بازدید از این مجتمع‌ها تمام بخش‌ها اعم از نمازخانه و آشپزخانه، جایگاه سوخت، ورودی و پارکینگ، رستوران، واحدهای فروش و عرضه مواد غذایی و سرویس بهداشتی مورد بازدید قرار می‌گیرند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قوزین اضافه کرد: این اقدام در راستای اجرای طرح سفرهای نوروزی و ضرورت ایجاد بستر مناسب جهت بهره‌مندی مسافران از خدمات بهینه و مطلوب مجتمع‌های خدماتی و رفاهی و تمهیدات پیشگیرانه برای تامین امنیت و سلامت مسافران و کاربران جاده‌ای انجام می‌شود.

حق‌لطفی ادامه داد: در ایام نوروز امسال ۳7 مجتمع خدماتی رفاهی به همراه ۲۵ راهدارخانه در سطح راه‌های استان آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی است و برنامه ریزی لازم جهت ارائه هرچه بهتر خدمات در حال انجام است.

وی گفت: جذب حداکثری مسافران و کاربران جاده‌ای به مجتمع‌ها به منظور برخورداری از استراحت کوتاه مدت، استفاده از امکانات داخل مجتمع‌ها و ارتقای ایمنی سفرهای جاده‌ای از جمله مزایای احداث این مجتمع‌ها است و تلاش می‌شود با نظارت و بازرسی مستمر از این اماکن زمینه تحقق آن فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز