خبرگزاری کار ایران

دسترسی به بیش از 1.5 میلیون هتل در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۴۹۸

زمانی که تصمیم می‌گیرید به سفر بروید با دو سوال اصلی مواجه می‌شوید: با چه وسیله‌ای سفر کنم؟ و در چه جایی اقامت کنم؟ دسترسی آنلاین و رزرو اقامتگاه‌های بومگردی داخلی یا هتل‌های خارجی کار چندان ساده‌ای نیست. اما فلای تودی یک سایت معتبر و مطمئن برای کاربران ایرانی است که با وجود 1.5 میلیون محل اقامت، تقریبا هر اقامتگاهی در هر نقطه‌ای از جهان را در اختیارتان قرار می‌دهد. مهم‌تر اینکه، هتل‌های خارجی سراسر دنیا را می‌توانید با یک کارت بانکی عضو شتاب رزرو کنید. در ادامه اطلاعات بیشتری درباره نحوه رزرو هتل از فلای تودی به شما ارائه خواهیم داد.

چگونه هتل رزرو کنیم؟

رزرو هتل در دو حالت امکان پذیر است. اول اینکه به صورت حضوری به بخش آژانس مراجعه کرده و اتاق مورد نظر را رزرو کنید یا به صورت آنلاین رزرو خود را انجام دهید. در حالت اول این امکان وجود دارد که هتل اتاق خالی نداشته باشد یا ممکن است اتاق مورد نظر شما را نداشته باشد. اما زمانی که به صورت آنلاین هتل خود را رزرو می‌کنید می‌توانید از قبل انواع اتاق یا سوئیت‌ها و خدمات و امکانات آنها را مشاهده کرده و مطابق با بودجه و سلیقه‌تان به راحتی دست به انتخاب بزنید.

برای رزرو هتل‌ های داخلی، اگر اهل جستجوی اینترنتی باشید با پیدا کردن یک سایت مرجع معتبر مثل فلای تودی به راحتی می‌توانید رزرو خود را انجام دهید. برای انجام این کار، وارد سایت فلای تودی شوید و بخش رزرو هتل را انتخاب کنید. سپس نام شهر، تاریخ رفت و برگشت و تعداد نفرات را مشخص کرده و روی گزینه جستجوی هتل کلیک کنید. به این ترتیب فهرستی از انواع اقامتگاه‌ها و هتل‌های شهر مورد نظر شما از ارزانترین به گرانترین قیمت نمایش داده می‌شود.

چرا از فلای تودی هتل رزرو کنیم؟

تنوع و تعداد زیاد هتل‌ها در سایت فلای تودی باعث می‌شود تا بر اساس نیاز خود بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. مثلا برای بسیاری از افراد خدمات لوکس هتل اهمیت دارد. این افراد می‌توانند هتل‌های چهار یا پنج ستاره را انتخاب کنند. بعضی افراد ترجیح می‌دهند در اقامتگاه های بومگردی بمانند یا تصمیم دارند اقتصادی و با بودجه پایین سفر کنند. همچنین، برای بعضی از گردشگران موقعیت مکانی هتل مهم است زیرا دوست دارند به مرکز شهر یا مراکز تفریحی و تاریخی شهر دسترسی داشته باشند. با فلای تودی دسترسی به انواع هتل‌ها و اقامتگاه‌ها کار ساده‌ای است.

چگونه هتل خارجی رزرو کنیم؟

دسترسی به بیش از 1.5 میلیون هتل در ایران
رست است که هتل‌های خارجی معمولا وب‌سایت دارند و می‌توانید با مراجعه به صفحه رزرو، اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید اما برای پرداخت وجه باید پرداخت ارزی داشته باشید و این کار برای همه ممکن نیست. با توجه به اینکه اطلاعات مرتبط با اتاق ها و امکانات هتل هم به زبان انگلیسی یا زبان کشور مقصد است، شاید کارتان حتی سخت‌تر هم بشود. همچنین بعضی هتل‌ها اتاق را بدون پرداخت وجه رزرو نگه می‌دارند اما بدون داشتن واچر اعتماد کردن به این سایت‌ها دشوار است.

در این گونه مواقع معمولا افراد هتل مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند و با مراجعه به آژانس‌های مسافرتی نسبت به رزرو آن اقدام می‌کنند. از معایب رزرو هتل به این شیوه قدیمی این است که شما به عنوان مسافر برای انتخاب هر اتاقی آزادی عمل ندارید. همچنین ممکن است هتل مورد نظر شما اتاق خالی نداشته باشد و مجبور شوید با توجه به توصیه فرد رزرو کننده دست به انتخاب بزنید.

اما دیگر زمان آن رسیده که این روش‌های قدیمی را کنار بگذارید. سایت فلای تودی مرجع رزرو آنلاین بلیط هواپیما و هتل در ایران و در سراسر جهان است. برای رزرو هتل خارجی با مراجعه به این وب‌سایت به راحتی می‌توانید در هرکجای جهان هتل رزرو کنید. فلای تودی با فراهم آوردن بیش از 1.5 میلیون محل اقامت، بزرگترین و متنوع‌ترین مرجع رزرو هتل به شمار می‌رود.

رزرو هتل از فلای تودی چه مزایایی دارد؟

اول از همه اینکه به جای استفاده از یک منبع خارجی، از یک منبع معتبر داخلی هتل مورد نظر خود را رزرو می‌کنید. این یعنی زبان سایتی که در آن جستجو می‌کنید فارسی است. تنوع اتاق‌ها که از هاستل تا هتل پنج ستاره را شامل می‌شود باعث می‌شود بتوانید با توجه به نیاز و بودجه خود، نسبت به رزرو هتل مورد نظرتان اقدام کنید.

نقطه قوت فلای تودی در رزرو هتل‎‌های خارجی این است که تمام اطلاعات مورد نیاز درباره هتل نوشته شده و بعد از رزرو به درگاه بانک متصل می‌شوید. به این ترتیب به سادگی و با داشتن یک کارت بانکی عضو شتاب می‌توانید رزرو خود را کامل کنید. علاوه بر این در صورتی که در طی این فرآیند سوالی داشتید می‌توانید با پشتیبانی فلای تودی که به صورت 24 ساعته در تمامی روزهای هفته پاسخگو است تماس بگیرید. علاوه بر این‌ها امکان استرداد آنلاین هتل نیز در فلای تودی فراهم شده است.

دسترسی به بیش از 1.5 میلیون هتل در ایران

از دیگر مزایای رزرو هتل خارجی از فلای تودی این است که تمام اطلاعات هتل از جمله آدرس و موقعیت هتل روی نقشه، امتیاز کاربران به هتل، انواع اتاق‌های موجود و قوانین آن در صفحه رزرو نمایش داده شده است. همچنین بعد از جستجوی هتل، در سمت راست سایت، فیلتری برای محدود کردن جستجوی هتل قرار دارد. قیمت، تعداد ستاره هتل، نوع ارائه وعده‌های غذایی، نوع مکان اقامتی، امکانات و انتخاب هتل بر اساس منطقه شهر مورد نظر از دیگر امکانات رزرو از فلای تودی است. هنگام رزرو هتل از سایت فلای تودی فقط مشخصات فردی و اطلاعات تماس خود را وارد کنید. بعد از اتمام عملیات رزرو و پرداخت، واچر هتل بلافاصله برای شما ارسال خواهد شد.

فلای تودی؛ متنوع ترین مرجع رزرو هتل داخلی و خارجی

فرقی ندارد یک هتل پنج ستاره مجلل را ترجیح می‌دهید یا یک هتل اقتصادی سه ستاره را مد نظر دارید؛ با مراجعه به سایت فلای تودی به یک و نیم میلیون محل اقامت دسترسی دارید. این مکان‌ها شامل انواع هتل، هتل آپارتمان، هاستل و اقامتگاه‌های بومگردی و... است. به هر کجا که سفر می‌کنید، همین حالا برای پیدا کردن هتل موردنظرتان وارد سایت فلای تودی شوید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز