خبرگزاری کار ایران

گرفتگی لوله با اسنپ لوله، مشکل همیشگی مردم راه حل

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۳۴۴

گرفتگی لوله ها توی هر خونه ای اتفاق میفته و ممکنه چند بار در سال اتفاق بیفته. حتما گرفتگی تا حالا خیلی براتون مشکل ساز بوده. حالا

 قصد ما تو این مقاله چیه؟ قراره باهم به موضوعات مختلفی بپردازیم، که همیشه براتون سوال بوده و  دنبال پاسخ اون بودید.

انسداد  لوله ها برای شما یک معضل بوده اما برای برخی باعث ایجاد کسب و کار شده. مقاله ما رو تا آخر بخونید چون مطمئنیم همه‌ی مطالبی که به آنها اشاره خواهیم کرد مورد استفاده شما قرار خواهد گرفت‌.

 فقط چند دقیقه وقت خود را در اختیار ما بگذارید. تا سوالاتی که همیشه در ذهنتان بوده و هست را بررسی کنیم.

 

گرفتگی های مکرر لوله های فاضلاب

گرفتگی لوله با اسنپ لوله، مشکل همیشگی مردم راه حل

 قبل از هرچیز بهتر است بدانید مشکل شما مشکل ما هم هست. به خوبی می‌دانیم که مشتری چه دغدغه‌ای دارد. تجربه اثبات کرده اگر شما  نکات ساده و معمولی را رعایت کنید، کمتر به لوله بازکنی احتیاج پیدا می‌کنید. اولین اقدام این است که ریشه این معضل را پیدا کنید.

اکثر اوقات عواملی مثل باقیمانده غذا، روغن، دستمال کاغذی سبب ایجاد چنین مشکلی می‌شوند. ممکنه فکر کنید که این گزینه ها نمی‌توانند نقش آنچنانی در مسدود کردن لوله داشته باشند.

ولی همین عوامل به ظاهر کوچک گرفتگی شدیدی را به وجود می آورند. پس قدم اول این است که از همین امروز با رعایت نکاتی ساده از مسدود شدن لوله های منزل جلوگیری کنید. ما برای سهولت انجام این امر تمام مواردی که لازم است بدانید را گردآوری کرده ایم. می‌توانید با مراجعه به سایت ما علاوه بر آموزش روش های پیشگیرانه، راهکار های رفع گرفتگی لوله را نیز بیاموزید. 

 

یک راه چاره اساسی برای رفع گرفتگی!

 

بعد از مواجه شدن با غول بی شاخ و دم گرفتگی، باید سریعا چاره ای بیندیشند. با تجربه ای که در لوله بازکنی تهران داریم دریافتیم که اکثر مردم استفاده از اسید را انتخاب می‌کنند. دلیل اینکه شما را از استفاده اسید منع می‌کنیم چیست؟ از مهترین دلایل این است که تضمینی برای این مورد وجود ندارد. یعنی احتمال اینکه چند روز بعد دوباره گرفتگی با شما دیدار کند وجود دارد‌. لوله بازکن های خانگی به طور موقت لوله شما را باز می کنند. هر امر فنی نیاز به تخصص و مهارت دارد. خدمات لوله بازکنی هم نیازمند تجربه و سابقه کاری در این زمینه است. همه ی مردم تمام افراد لوله بازکن را افرادی کلاه بردار و طمع کار می‌دانند.

در صورتی که تاسیسات لوله بازکنی هم به نوبه خود نقش مهمی در بهتر زندگی کردن مردم دارند و حضورشان ضروری است.  فنر برقی دستگاهی است که می‌تواند لوله های شما را بدون دردسر باز کند. در ضمن تمامی خدمات صورت گرفته با این دستگاه تضمینی است.

به علت مزایای ویژه این دستگاه است که نام آن سر زبان ها افتاده. همه دوست دارند خدمات لوله بازکنی منزلشان با این دستگاه انجام شود.

در هر صورت انتخاب باشماست!

گرفتگی لوله با اسنپ لوله، مشکل همیشگی مردم راه حل

  یه لوله بازکنی مطمئن چاره کاره

 

همگی خوب میدونیم که در هر جای کره زمین که باشیم، باز هم گرفتگی لوله   برامون پیش میاد. پس بهتره در هر شرایطی به لوله بازکنی تهران اسنپ لوله شناخته شده بشناسید که ازشون کمک بگیرید. لوله بازکنی اسنپ لوله که همه جا سرویسکار داره و ۲۴ ساعته کار میکنه. قیمت هاش منصفانه هست و اخلاق مشتری پسندانه دارد.

و مهمترین نکته این است که خدماتش را تضمینی ارائه میکند.

تمامی این ویژگی ها چیز هایی است که مشتریان از هر لوله بازکنی انتظار دارند. لوله بازکنی کامرانیه هم جز خدمات ویژه شرکت ماست که با رعایت اصول کاری انجام می‌شود.

 

انتظاراتی که مشتریان از ما دارند:

 

  1. وقت شناسی و رسیدن سر موقع
  2. مجهز به دستگاه های پیشرفته
  3. وجود پیشینه کاری طولانی
  4. مهارت کافی در باز کردن انواع لوله
  5. ارائه خدمات لوله بازکنی به صورت شبانه روزی
  6. قیمت های مناسب و منصفانه
  7. رعایت مسائل بهداشتی
  8. انجام تضمینی خدمات
  9. تقریبا همه انتظاراتی مشتریان از ما دارند را ذکر کردیم. وقتی مشتری با ما تماس میگیرد
  10. خودمان را جای او قرار می‌دهیم. بنابراین میدانیم چه چیز هایی دغدغه انان است.

 پس خدمات لوله بازکنی را با خواسته های انان منطبق میکنیم. شاید شما هم ان دسته از افرادی هستید که از تبلیغات خسته شده است. در حالی ‌که هر شخص برای نشان دادن ارزش شغل خود به دیگران باید از تبیلغات استفاده کند. پس بیایید از امروز نگرش خود را نسبت به تبلیغات تغییر دهیم.

گرفتگی لوله با اسنپ لوله، مشکل همیشگی مردم راه حل

تصورات اشتباه مردم در مورد لوله بازکنی

 

▪︎فنر برقی به لوله اسیب میزند.

 

 اشتباه نکنید فنر برقی دریل قدیم نیست که باعث شکستن کاسه توالت بشه یا به لوله اسیب بزنه. تاکنون که خدمات انجام شده با این دستگاه موفق بوده است.

 

 

▪︎اسید هیچ اسیبی به لوله نمیزند.

 

اسید ماده ی شیمیایی است که استفاده مکرر از ان باعث پوسیدگی لوله میشود.

قابل ذکر است که این ماده گرفتگی را به طور کامل رفع نمیکند.

 

▪︎قیمت لوله بازکنی همیشه ثابت است.

 

خیر این موضوع صحت ندارد. چون کسی نمیتواند بگوید که لوله های تمام شهر فقط با موادی مثل مو گرفته

می‌شود. یا اینکه عمق گرفتگی تمام لوله ها یکسان است.

 

▪︎همه لوله بازکن ها کلاه بردارند.

 

شما نمیتوانید عملکرد شخصی را به فرد دیگری نسبت دهید. ما نمیتوانیم همه را یک جور قضاوت کنیم.

 

▪︎رفع گرفتگی با فنر کثیف کاری دارد؟

 

فنر به دلیل داشتن موتور و امکان کنترل باعث کثیف کاری نمیشود. در گذشته که لوله بازکنی تهران شبانه روزی با دریل صورت میگرفت کثیف کاری زیادی به وجود می‌امد.

اما دیگر از ان دستگاه های خبری نیست.

 

▪︎بهترین لوله بازکنی ارزان ترین ان است.

 

پاسخ کوتاه به این پرسش خیر است. گاهی شما با پرداخت بسیار کمی هزینه برای رفع گرفتگی لوله خیال میکنید همه چیز تمام شده است. درحالی که ماجرا تازه شروع شده است. به دلیل اینکه شما ناچارید چند بار هم این هزینه را بپردازید. اما با یک بار خدمات دهی حرفه ای با هزینه مناسب میتوانید تا چند ماه از شر گرفتگی راحت شوید.

 

سخن پایانی اسنپ لوله برای شما

 

بسیار ممنونیم که تا پایان همراه ما بودید.

در این مطلب سعی کردیم حرف دل مشتریان را بزنیم و مشکلاتشان را به چالش بکشیم. لوله بازکنی کامرانیه به صورت شبانه روزی در خدمت شماست‌. ما به تمام حرف هایی که میزنیم عمل میکنیم. در هر صورت حرف باد هواست در عمل است که همه چیز مشخص میشود.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز