خبرگزاری کار ایران

کاهش تصادفات رانندگی با هولدر موبایل برای ماشین

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۱۰۷

با بررسی آمار و ارقام تصادفات مشاهده می‌کنیم که استفاده از گوشی موبایل در حین رانندگی می‌تواند خطرناک باشد.همچنین بیشتر نیمی از تصادفات رانندگی به دلیل خطای انسانی رخ می دهد که یکی از عوامل اصلی آن، عدم تمرکز و تسلط به رانندگی است ، از این جهت با خرید هولدر موبایل برای ماشین می توان تا حدود زیادی باعث کاهش تصادفات رانندگی شد.هر چند که عده‌ای سختگیرانه معتقدند که هنگام رانندگی به هیچ وجه نباید از موبایل استفاده کرد. اما با توجه به اینکه امروزه گوشی موبایل به یک دستیار یا منشی همراه تبدیل شده است، آیا می‌توان هنگام رانندگی کاملا آن را کنار گذاشت؟ مسیریابی، تماس با دوستان و آشنایان،پخش موسیقی، پرداخت‌های بانکی تنها بخشی از کارهای مهمی است که بوسیله گوشی موبایل خود،انجام می‌دهیم.بنابراین با قرار دادن هولدر موبایل در راستای دید خود علاوه بر تسلط بر دید ما نسبت به مسیر جاده با دسترسی سریع و راحت تر به گوشی موبایل مانع از حواس پرتی می شود.

 

چگونه خطرات احتمالی ناشی  استفاده از موبایل هنگام رانندگی را کاهش دهیم:

با نصب یک هولدر موبایل در بهترین موقعیت ممکن برای راننده یا سرنشینان می‌توان تا حدود زیادی مانع از حواس پرتی شد. نکته اینجاست که هولدر را باید در بهترین جای ممکن نصب کنید تا نیازی نباشد که سرتان را زیاد به اطراف بچرخانید.

یکی از نکات مهم هنگام رانندگی ایمن این است که دستانتان آزاد باشد.یک هولدر موبایل در ماشین این امکان را برای شما فراهم می‌کند که با هر دو دست رانندگی کنید و نیازی نباشد که مدام گوشی موبایل را از جیب در بیاورید و دوباره در جیبتان بگذارید. در واقع آزادی عمل هر دو دست را دارید.

اگر می‌خواهید مدام گوشی موبایل را لمس کنید،تا جایی که می‌توانید هولدر موبایل را در نزدیکترین موقعیت ممکن به خود در راستای مسیر جاده نصب کنید. چرا که خواه یا نا خواه شما مجبور خواهید شد گوشی موبایل خود را لمس کنید.

راهنمای خرید بهترین هولدر موبایل برای ماشین

هنگام خرید هولدر موبایل برای ماشین توجه به مشخصات هولدر و همچنین فضایی که در اختیار داریدحائز اهمیت است،تا بتوانید متناسب با سایز گوشی موبایل و فضایی که در اختیارتان است بهترین هولدر را پیدا کنید همچنین می‌توانید با مراجعه به مقاله راهنمای خرید بهترین هولدر گوشی موبایل برای ماشین ، با رعایت نکات مهم بهترین انتخاب را برای خودروی مورد نظر خود داشته باشید.به صورت کلی در هنگام خرید توجه به نکات زیر از اهمیت بسزای برخوردار است:

  • طراحی کابین و فضای داخلی خودرو:

طراحی فضای داخلی خودروها با یکدیگر متفاوت است، اتاقک و جلوی ماشین در بعضی از خودروها بزرگ و پیچیده و ناهموار است و در مدل‌های دیگر به صورت کوچک و ساده طراحی شده است. هولدر‌های بزرگ برای ماشین‌هایی که فضای کم و کوچکی دارند دید راننده را مختل می‌کند.

  • نوع هولدر موبایل برای ماشین

نوع هولدر موبایل برای خودرو خود را سلیقه‌ای انتخاب نکنید، علاوه بر تناسب هولدر با وزن و سایز گوشی با توجه به موقعیتی که قصد اتصال هولدر را دارید نوع آنرا مشخص کنید.

برای اینکه بدانید کدام نوع هولدر موبایل برای شما مناسب است بهتر است با انواع هولدر موبایل برای ماشین آشنا شوید:

انواع هولدر موبایل برای ماشین براساس نوع اتصال به ماشین

  • هولدر موبایل مکنده ای
  • هولدر موبایل چسبی
  • هولدر موبایل دریچه ای
  • هولدر موبایل جالیوانی
  • گیره ای
  • مغناطیسی

کاهش تصادفات رانندگی با هولدر موبایل برای ماشین

هولدر موبایل دریچه‌ای:

این نوع هولدر همانطور که از نامش پیداست، بوسیله یک گیره در دریچه کولر ماشین نصب می‌شود. اما قابل نصب بر روی همه دریچه‌ها نیست. برخی از خودرها که دارای دریچه کولر گرد یا دایره‌ای شکل هستند نمی‌توانند از این هولدر استفاده کنند. این هولدر برای دریچه‌های افقی طراحی شده است.

محل اتصال موبایل به هولدر به دو شکل گیره‌ ای و مغناطیسی است. اگر از طرفداران هولدر موبایل دریچه ای-گیره‌ ای یا هولدر موبایل دریچه ای-مغناطیسی هستید به راحتی هر دو نوع را می‌توانید در بازار پیدا کنید.

هولدر موبایل جالیوانی

برای استفاده از این نوع هولدر باید خوش شانس باشید که جالیوانی ماشین در جای مناسبی باشد. اگر احساس می‌کنید که جالیوانی ماشینتان در جای مناسبی برای راننده قرار دارد می‌توانید از این نوع هولدر استفاده کنید. البته ممکن است که جالیوانی ماشینتان در جایی باشد که برای سرنشینان عقب زاویه دید مناسبی داشته باشد در این شرایط نیز می‌توانید برای سرنشینان یک هولدر جالیوانی تهیه کنید. به عنوان مثال در هنگام سفر فرزندانتان می‌توانند براحتی به تماشای فیلم و سریال مشغول باشند.

محل اتصال گوشی موبایل به این نوع هولدر معمولا از نوع گیره‌ای می‌باشد، و هولدر موبایل جالیوانی-مغناطیسی کمتر یافت می‌شوند.

هولدر موبایل مکنده‌ای:

این هولدر دارای یک عدد ساکشن یا مکنده  می‌باشد که قابل اتصال به شیشه یا داشبورد ماشین و تمامی سطوح صاف است. برخی از افراد معتقدند که هولدر خاصیت مکنده‌ای خود را زود از دست می‌دهد. اما ضمن خرید برندهای معتبر هولدر موبایل با یک راه حل ساده می‌توانید این مشکل را برطرف کنید. هنگام نصب هولدر مکنده‌ای، باید هولدر را در پایین ترین قسمت شیشه بچسبانید، بگونه‌ای که بازویی هولدر همانند یک تکیه گاه بر روی داشبورد قرار بگیرد.در این حالت فشار ناشی از قرار دادن موبایل در هولدر به داشبورد وارد می‌شود و عملا مکنده فشار بسیار کمی را تحمل خواهد کرد.

کاهش تصادفات رانندگی با هولدر موبایل برای ماشین

هولدرهای مکنده ای به دو صورت می توانند گوشی موبایل را نگه دارند: گیره‌ای یا مغناطیسی. هولدر موبایل مکنده ای-گیره‌ای ایمنی بیشتری دارد و وقتی موبایل خود را درون آن قرار می‌دهید خیالتان راحت است که در مسیرهای ناهموار موبایلتان زمین نمی‌خورد و کمتر تکان می‌خورد. البته که سلیقه‌های افراد فرق می‌کند و افرادی هستند که از طرفداران هولدرهای مکنده‌ای –مغناطیسی هستند. این نوع هولدر بوسیله یک آهنربا موبایل را به خود متصل می‌کند اما اگر خاصیت مغناطیسی ضعیفی داشته باشد می‌تواند خطرناک باشد و مدام گوشی موبایل شما لیز بخورد یا بیفتد. البته اگر یک هولدر مغناطیسی با کیفیت تهیه کنید که خاصیت مغناطیسی قوی داشته باشد، این مشکلات را نخواهید داشت.

هولدر موبایل چسبی:

هولدر موبایل چسبی ، بوسیله یک چسب قدرتمند به قسمتی از داشبورد متصل می‌شود. معمولا این نوع هولدر ابعاد کوچکتری نسبت به هولدر مکنده دارد و ظاهر خودرو را به هم نمی‌ریزد و جای زیادی از داشبورد را اشغال نمی‌کند. اما اگر بخواهید مدام جای هولدر را عوض کنید چسب هولدر خاصیت چسبندگی خود را از دست می‌دهد. با این حال این نگرانی به راحتی برطرف می‌شود، در این شرایط می‌توانید یک چسب دوطرفه باکیفیت و قدرتمند تهیه کنید و مجددا هولدر را در جای دیگری از داشبورد که می‌پسندید بچسبانید.

محل اتصال گوشی موبایل به هولدرهای چسبی بیشتر از نوع مغناطیسی است. به عبارت دیگر هولدر موبایل چسبی-مغناطیسی با طراحی‌های متنوعی در بازار یافت می‌شوند و کمتر هولدر چسبی-گیره‌ای در بازار خواهید دید. طرفداران هولدرهای مغناطیسی بیشتر به دنبال این نوع هولدر موبایل هستند.

خرید هولدر موبایل برای ماشین از فروشگاه اینترنتی دیجی ایسایتس

خرید هولدر موبایل برای ماشین با مزیت هایی که به آنها اشاره کردیم بسیار مقرون به صرفه است مخصوصا وقتی بدانیم با دسترسی راحت و سریع مانع حواس پرتی و کاهش تصادفات رانندگی می شود.

امروزه یکی از روشهای مرسوم خرید هولدر موبایل ،روشی اینترنتی است و  با توجه به اینکه فروشگاه اینترنتی دیجی ایساتیس مدت هاست در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل فعالیت دارد می توانید با مراجعه به وب سایت https://digisatis.com ضمن مشاهده محصولات و مشخصات انواع هولدر موبایل یک خرید امن در کوتاه ترین زمان را تجربه کنید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز