خبرگزاری کار ایران

مدیر حج و زیارت گیلان خبرداد؛

ثبت نام حج تمتع سال ۱۴۰۲ از ۱۰ اسفند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۹۷۲

مدیر حج و زیارت گیلان گفت: متقاضیان حج تمتع سال ۱۴۰۲ از ۱۰ اسفند برای ثبت نام در کاروان‌های اعلام شده اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، حسن فعال گفت: با درنظر گرفتن اولویت‌های تعیین شده برای تشرف به مکه معظمه، متقاضیان ثبت نامی از ۱۰ اسفند به کاروان‌های اعلام شده مراجعه کنند.

فعال با بیان اینکه در تفاهم نامه حج، ۸۷ هزار و ۵۵۰ نفر از کشورمان سال ۱۴۰۲ به سرزمین وحی مشرف می‌شوند که سهم گیلان حدود ۵۰۰ نفر است، گفت: زائران خانه خدا بر اساس اولویت‌های تعیین شده با حفظ امنیت، سلامت و کرامت راهی سفر معنوی حج خواهند شد.

وی اضافه کرد: اولویت اول با افرادی است که در کاروان‌های حج سال ۹۹ نام نویسی کرده و وجوه مربوطه را واریز کرده‌اند، اما به دلیل لغو حج در آن سال موفق به تشرف نشدند و تاکنون هم انصراف نداده‌اند.

مدیرحج و زیارت گیلان گفت : اولویت دوم با دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۲۹ اسفند ۸۵ است که باید قبل از ثبت نام ، به سامانه Reserve.haj.ir مراجعه کرده و پس از تکمیل اطلاعات، کدرهگیری دریافت کنند.

فعال با بیان اینکه اولویت سوم هم با دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع تا تاریخ ۳۱ فروردین سال ۸۶ است، افزود: نام نویسی متقاضیان با اولویت‌های اعلام شده فقط برای تکمیل ظرفیت خالی کاروان‌های اعلام شده است و مراجعه به سایت Reserve.haj.ir برای دریافت کد رهگیری الزامی است.

وی از اولویت‌های چهارم و پنجم دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ اول اردیبهشت و اول خرداد سال ۸۶ به بعد خبر داد و گفت: نخستین گروه اعزامی برای برنامه ریزی‌های حج تمتع شامل اعضای دفتر نمایندگی، گروه اجرایی و کارشناسی مسکن، گروه تخصصی بررسی هتل‌های خود پخت و آشپزخانه‌های مرکزی، نمایندگان مرکز پزشکی و دست اندرکاران حوزه سامانه «مسار» به عربستان سفر کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز