خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

اجرای ۱۳۳ پروژه عمرانی در توسعه خدمات درمانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۸۶۳

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی شب گذشته در جلسه با مسئولان تامین اجتماعی هرمزگان، در این سفر استانی از دستاوردهای این سازمان به ویژه در زمینه درمانی و عمرانی سخن گفت.

به گزارش ایلنا، جلسه شورای اداری اداره کل تأمین اجتماعی استان هرمزگان با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد و در این جلسه میرهاشم موسوی با تبیین برخی دستاوردهای سازمان، تاکید کرد بررسی و شناخت دقیق مسیر تحقق دستاوردها، بستر مناسبی برای غلبه بر مشکلات خواهد بود. 

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی شب گذشته در جلسه با مسئولان تامین اجتماعی هرمزگان، در این سفر استانی از دستاوردهای این سازمان به ویژه در زمینه درمانی و عمرانی سخن گفت.

میرهاشم موسوی (مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی)، احمد اسفندیاری (معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها سازمان تامین اجتماعی)، عباس اکبری (مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان) و غلامعباس مومنی مدیر درمان تأمین اجتماعی هرمزگان و جمعی از مدیران و کارکنان تأمین اجتماعی هرمزگان، جلسه شورای اداری اداره‌کل تأمین اجتماعی استان هرمزگان برگزار شد. 

میرهاشم موسوی (مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی) در جلسه شورای اداری تأمین اجتماعی هرمزگان گفت: کارکنان سازمان تأمین اجتماعی همانند سربازان نظام و انقلاب، در حال ارائه خدمت در جامعه به مردم هستند. 

وی با اشاره به برگزاری مرحله نهایی مسابقات قرآن تامین اجتماعی در استان هرمزگان تاکید کرد: همه ما در هر موقعیتی باید تلاش کنیم در مسیر قرآن و مسیر تکاملی آن حرکت کنیم تا بتوانیم موفق شویم. اقداماتی که در استان هرمزگان انجام شده است به خاطر تلاش همه همکاران در بخش بیمه‌ای و درمانی استان است. 

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: فضای کشور در حال حاضر فضای امیدواری است و با همت و تلاش‌های صورت گرفته، دستاوردهای خوبی را در کشور شاهد هستیم. هر جایی که ضعف و ناامیدی و ناکارآمدی وجود داشته است به دلیل نوع نگاه ما به مسائل بوده است. اگر به دستاوردها نگاه کنیم و با شناخت دلایل و بسترهای تحقق دستاوردها، می‌توانیم بر ضعف‌ها و تهدیدها در همه عرصه‌ها غلبه پیدا کنیم. 

موسوی اظهارکرد: همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی، در عرصه‌های اجتماعی و حوزه رفاه شاهد پیشرفت‌های بسیاری بوده‌ایم و تحولات این حوزه‌ها در بعد از انقلاب دارای جهش بسیار بزرگی است. 

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: از ویژگی‌های سازمان تأمین اجتماعی می‌توان به تنوع، گستردگی و پیچیدگی خدمات در آن اشاره کرد. سازمان تأمین اجتماعی یکی از دستگاه‌های پرتنوع در ارائه خدمات است که از خدمات آن می‌توان به خدمات بیمه‌ای، تعهدات کوتاه‌مدت، تعهدات بلندمدت، تعهدات درمانی و غیره اشاره کرد. در گستردگی خدمات سازمان تأمین اجتماعی شاهد این هستیم که ارائه خدمات در سراسر کشور و حتی خارج از پهنای کشور انجام می‌شود. با توجه به تنوع خدمات و ویژگی‌های سازمان تأمین اجتماعی، تنها یک رویکرد است که می‌تواند مدیریت کند و آن هم مدیریت راهبردی است و در غیر این صورت نمی‌تواند پاسخگوی مردم باشیم. 

وی در پایان بیان کرد: در زمینه درمانی ۱۳۳ پروژه عمرانی در توسعه خدمات با مبلغ ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان توسط سازمان تأمین اجتماعی در حال اجرا است. 

در ادامه مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان در این جلسه گفت: در استان هرمزگان ۱۷ شعبه اصلی، ۱۳ شعبه اقماری و شش کارگزاری خدمات بیمه‌ای به جامعه هدف ارائه می‌کنند. 

عباس اکبری افزود: استان هرمزگان دارای یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر جمعیت می‌باشد که از این تعداد بیش از یک میلیون نفر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند که بیش از ۵۰ درصد از جمعیت استان را شامل می‌شود. در هرمزگان ۳۰ هزار کارگاه وجود دارد که در حال فعالیت می‌باشند. 

وی عنوان کرد: اداره کل تأمین اجتماعی استان هرمزگان در ارزیابی عملکرد ادارات کل تیپ دو در سه ماهه سوم توانست رتبه برتر را کسب کند که این رتبه در سه ماهه اول چهارم و در سه ماهه دوم، دوم کشوری بوده است. 

اکبری برخی از دستاوردهای اداره کل تأمین اجتماعی استان هرمزگان اشاره و خاطرنشان کرد: استقرار نظام مدیریت دانش و برگزاری همایش درآمد از جمله اقداماتی است که در انجام شده است تا بتوانیم از تجربیات کارکنان این سازمان که در شرف بازنشستگی قرار دارند استفاده نماییم. 

وی ادامه‌داد: در طرح بیمه فراگیر خانواده ایران، استان هرمزگان توانست رتبه اول جذب این طرح را به خود اختصاص دهد. از دستاوردهای اداره کل تأمین اجتماعی می‌توان به برتر شدن این اداره در حوزه ارتباطات مردمی در سطح ادارات کل استان‌های کشور، کسب مقام برتر در حوزه عفاف و حجاب در استان و کسب رتبه برتر در اقامه نماز برای دومین سال متوالی و معرفی یک بانوی نمونه در زمینه عفاف و حجاب در استان اشاره کرد. 

در ادامه مدیر درمان تأمین اجتماعی استان هرمزگان گفت: در استان هرمزگان تعامل خوبی بین کارکنان درمانی و بیمه‌ای تأمین اجتماعی استان وجود دارد. 

غلامعباس مومنی (مدیر درمان تأمین اجتماعی استان هرمزگان) بیان کرد: بیمارستان خلیج‌فارس بندرعباس دومین بیمارستان بزرگ شهر بندرعباس است که از نظر تخت ۱۰ درصد تخت استان را شامل می‌دهد اما ۴۰ درصد از خدمات را به جامعه ارائه می‌کند. دو بخش آنژیوگرافی و درمان ناباروری مهمترین کمبودهای بیمارستان خلیج‌فارس است که امیدواریم این موضوع نیز برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز