خبرگزاری کار ایران

تاکید دبیر کل هلال احمر بر تکریم امدادگران و حفظ نیروی انسانی در جمعیت

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۲۶۲

دبیرکل هلال احمر بر لزوم تکریم امدادگران و حفظ نیروی انسانی در جمعیت تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ یعقوب سلیمانی در گردهمایی مدیران عالی ستادی و عامل استانی این جمعیت در آبادان گفت: پنج ماه قبل این چنین گردهمایی در شهر مشهد برگزار شد. اکنون با گذشت چهار ماه، باید نتیجه مصوبات جلسه قبل را بررسی کنیم و گام به گام راه را برای مولدسازی و افزایش بهره‌وری در جمعیت باز کنیم و این مسیر از تکیه بر نیروهای انسانی و تکریم امدادگران می‌گذرد.

دبیرکل هلال احمر همچنین یاد شهدای دفاع مقدس در جبهه‌های خوزستان را گرامی داشت و رشادت‌های جوانان دلیر ایران در زمان جنگ تحمیلی را ستود و گفت: دفاع مقدس امتداد مکتب عاشورای حسینی بود. اکنون که در آستانه سالروز عملیات‌های بزرگ جنگ هستیم باید یاد آن ایام را زنده نگه داریم.

سلیمانی فعالیت داوطلبان، امدادگران و جوانان هلال احمر را ادامه راه جوانان ایرانی در جنگ تحمیلی دانست و گفت: در امدادرسانی به زلزله‌زدگان ترکیه و سوریه، امدادگران ایرانی حاضر بودند جان خود را به خطر اندازند تا عملیات نجات زیر آوار ماندگان تسریع شود.این روحیه ایثار یادآور سال‌های دفاع مقدس بود.

سلیمانی توصیه کرد: به جهت نوع فعالیت و تنوع کار هلال احمر لازم است مدیران در کنار هم بنشینند و چهره به چهره با هم همفکری کنند و تبادل تجربه صورت بگیرد. لازم است برادری، مودت و همدلی بین مدیران و تکریم کارکنان، داوطلبان و جوانان در اولویت باشد. حفظ نیروی انسانی از هرکار دیگری مهم‌تر است.

او خطاب به مدیران حاضر در سالن گفت: توان خود را معطوف به جذب کودکان، نوجوانان و جوانان کنید. فعالیت سازمان جوانان و ترویج فرهنگ داوطلبی از کودکی بسیار اهمیت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز