خبرگزاری کار ایران

با زیبا ترین شغل میتوانیم سرمایه دار شویم ؟! شرکت یشیل نهال

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۰۴۳

امروزه با شرایط بد آب و هوایی که کارخانجات متعدد باعث ان شده اند بیماری های زیادی گریبان گیر مردم شده و همه انسان ها می خواهند در جایی به دور از این آلودگی ها زندگی سالم تری داشته باشند اما فکر اینکه چگونه از پس مخارج بالای زندگی بربیایند مانع از این کار می شوند،اگر شما هم جزء این افراد هستید باید به شما بگوییم که یک شغل زیبا در بهترین شرایط و بالاترین سوددهی وجود دارد که نه تنها شما را از محیط آلوده دور می کند بلکه با بالاترین سوددهی در سال می رساند.

شغل کشاورزی امروزه یکی از بهترین و پردرآمد ترین شغل های جهان است که انسان می تواند با کاشت نهال و تولید محصول و عرضه آن به درآمدی شایان دست یابد.

برای این کار به زمینی خوش آب و هوا با خاکی حاصلخیز و نهال های اصیل میوه نیازدارید،توجه داشته باشید که باید نهال های کاشت شود که از نظر نژاد دارای مرغوبیت بالای باشند،در غیر این صورت تمام وقت و سرمایه شما به حدر خواهد رفت،هر چه در این کار صبر و حوصله شما بیشتر باشد به نهال های کاشته شده خود بیشتر اهمیت می دهید و در نتیجه بهترین و مرغوبت ترین محصول را به بازار ارائه خواهید داد. جهت مشاوره و  خرید نهال از مجموعه نهالستان های شرکت یشیل نهال واقع در ارومیه میتوانید به آدرس سایت مراجعه کرده و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید .

قبل از هر کاری نسبت به منطقه و آب و هوای خود اطلاعات کسب کرده و با مشاوره گرفتن از کارشناسان نهالستان های معتبراز قبیل نهالستان یشیل نهال مناسب ترین رقم نهال را انتخاب کنید.

خرید نهال میوه

 

نهال ها در ارقام مختلفی وجود دارند اما مهمترین اصل در خرید نهال نوع پایه نهال خریداری شده است که اهمیت بسزایی در پرورش آن ایفا می کند.بهترین پایه ها برای پرورش نهال میوه پایه های رویشی پیوندی و پایه های کشت بافت هستند که دارای ویژگی های مثبت زیادی می باشند.این گونه نهال ها دارای مقومت بالای در برابر سرما ،کم آبی ،افات هستند و میزان باردهی و عمر باردهی بالاتری نسبت به دیگر گونه ها پرورشی دارند.

در نهال های رقم پایه کشت بافت رقم نهال کاملا اصلاح شده و عیوب آن به صورت کلی برطرف شده به همین دلیل زمان باردهی نهال بسیار سریعتر بوده وعمر مفید آن نسبت به دیگر گونه های نهال بیشتراست.

جهت خرید نهال پایه رویشی پیوندی و پایه کشت بافت می توانید به نهالستان های معتبر مراجعه کنید .

با زیبا ترین شغل میتوانیم سرمایه دار شویم ؟! شرکت یشیل نهال

فروش نهال گردو

امروزه فروشندگان زیادی در سراسر ایران اقدام به فروش نهال به صورت عمده و خرده کرده اند اما باید بدانیم که فروش نهال پایه رویشی پیوندی و فروش نهال پایه کشت بافت تنها در نهالستان های معتبر صورت می گیرد.

توجه داشته باشید که هنگام خرید نهال باید به سالم بودن نهال ،سالامت بودن ریشه ،نوع پایه ،نوع پیوندک،نداشتن آفت وسن نهال توجه داشت و در غیر این صورت شما با ضرر مواجه خواهید شد. برای خرید نهال گردو با ما در ارتباط باشید تا باغاتی پرسود و ثمر را برای خودتان به ارمغان بیاورید.

قیمت نهال گردو

نهالستان ها با توجه به نوع نهال،نوع نژاد،وارداتی بودن نهال ،سن نهال ،نوع پایه و دیگر خصوصیات نهال قیمت های مختلفی را بر روی نهال های عرضه شده می گذارند و شما اگر اطلاعات کافی داشته باشید می توانید نهال مورد نظر را با بهترین کیفیت و مرغوبترین قیمت از معتبرترین نهالستان از جمله نهالستان معتبر یشیل نهال تهیه کنید.

نهال ریشه باز و گلدانی

زمانی که شما اقدام به خرید نهال می کنید نهال مورد نظر در دو حالت ریشه باز و ریشه پر گلدانی به شما عرضه می شود.بهترین رقم نهال های گلدانی است زیرا نهال گلدانی را می توانید در هر فصل از سال کاشت نموده بدون اینکه نهال دچار پرتی و خشک شدگی شود زیرا ریشه توسط خاک پوشیده شده و خاک اجازه نفوزه هوا وخشکی را به ریشه نخواهد داد اما در نهال های ریشه باز شما برای کاشت محدودیت زمانی داشته و تنها دراواخر فصل پاییز و زمستان می توانید نهال خود را کاشت کنید که البته درصدی از نهال های کاشته شده با خشکی و سرمازدگی نیز مواجه خواهند شد.

با زیبا ترین شغل میتوانیم سرمایه دار شویم ؟! شرکت یشیل نهال

جهت همکاری در ضمینه  فروش نهال گردو پیوندی و پایه رویشی به صورت گلدانی و ریشه باز عمده میتوانید با کارشناسان شرکت تماس بگیرید .

09143492780

09140996010

09140559020

پرسودترین نهال میوه کدام است؟

میوه های که جزء ارقام خشکبار باشند سودآورترین ارقام بشمار می آیند اگر بخواهیم نهال پرسودی رابرای کاشت به شما معرفی کنیم باید بگوییم نهال گردو در صدر جدول بوده و نهال پسته ،نهال بادام ،نهال انگور دنباله روی این ارقام هستند هر یک از این میوه های در شرایط و منطقه خواص خود پرورش داده شده و نسبت به کیفیت محصول ارائه شده می توانند برای پرورش دهنده سود فراوانی را به ارمغان بیاورند.

آدرس وبسایت معتبر یشیل نهال

https://yeshilnahal.net

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز