خبرگزاری کار ایران

کشف ۲ میلیون و ۴۰۰ صد هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۸۲۲

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 2 میلیون و 400 هزار لیتر گازوئیل قاچاق از بنادر این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی ضمن تاکید بر عزم قاطع پلیس در مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی عنوان داشت: در پی رصد اطلاعاتی مشترک انجام شده توسط کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی باند سازمان یافته قاچاق سوخت که در جهت انتقال سوخت قاچاق به صورت جاساز در قالب کانتینرهای حامل روغن تصفیه پایه و از مقصد سایر استان های کشور به بنادر این استان اقدام به فعالیت نموده و قصد خارج کردن حجم بالایی سوخت به صورت قاچاق از کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی از 105 دستگاه کانتینر 20 فوتی 2 میلیون و 400 صدهزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش تقریبی720 میلیارد ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: در این راستا پرونده متشکله با قدرت در حال پیگیری می باشد و تاکنون 3 شرکت متخلف که در حوزه قاچاق سازمان یافته سوخت فعالیت داشته با درایت و هوشمندی پلیس، شناسایی شدند .

صالحی با بیان این که تاکنون 2 نفر از عوامل اصلی این سازمان دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: از شهروندان درخواست می شود در عرصه مبارزه با هر نوع قاچاق با پلیس همراهی کنند و در صورت آگاهی از هرگونه فعالیت مجرمانه در این زمینه، موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز