خبرگزاری کار ایران

۱۷۰ فیلم سینمایی جدید در جدول پخش نوروزی تلویزیون

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۴۸۵

معاون سیما امروز اول اسفندماه ضمن بازدید از استودیوهای واحد دوبلاژ در جریان دوبله آثار نوروزی تلویزیون قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، محسن برمهانی در جریان بازدید از عملیات دوبله آثار نوروزى رسانه ملى گفت: شبکه های سیما، نوروز ۱۴۰۲ حدود ۱۷۰ فیلم سینمایی جدید و جذاب را در جدول پخش نوروزى خواهند داشت.

برمهانی با بیان اینکه رسانه ملی در ایام نوروز کارهای زیادی تدارک دیده است، افزود: این ۱۷۰ فیلم از ۳۰ کشور دنیا برای ایام نوروز برای مردم عزیز کشورمان در نظر گرفته شده که اغلب آن ها تولید سال ۲۰۲۲ و در گونه هاى مختلف است.

معاون سیما ادامه داد: امسال از کشورهایی همچون شرق آسیا و کشورهای آفریقایی که آداب و فرهنگ شان کم تر مورد توجه بوده فیلم و آثار فرهنگی تامین شده است.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی و خالصانه هنرمندان واحد دوبلاژ سازمان افزود: بعد از ایام کرونا به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی با هدف حفظ سلامتی همکاران، مدت زمان عملیات دوبله اثار افزایش یافته است.البته با احیاى استودیوهایی که کمتر در آنها کار می‌شد واحد دوبلاژ فعال‌تر شده است و با تلاش همکاران این واحد، امسال طبق آمار ، رشد ۲۸ درصدی در حوزه دوبلاژ را شاهد هستیم.

وى ادامه داد: دوبلاژ در ساختار سازمان صداوسیما یک کار غیر محتوایی دیده می شد؛ اما هم اکنون مدیریت آن ذیل اداره کل تامین و رسانه بین الملل قرار گرفته و این به معنی آن است که اصالت را به محتوا و هنر داده ایم که نوید آثار باکیفیت تری را می دهد و همچنین موجب می شود پیشکسوتان عرصه دوبله و سرمایه های انسانی ما تکریم بیش تری شوند.

برمهانی همچنین از خرید آثار سینمایی امسال جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت: معمولا بعد از اتمام جشنواره، رایزنی برای خرید و پخش آثار سینمایی برای ایام نوروز از قاب تلویزیون صورت خواهد گرفت و امیدواریم در تعامل با سینماى ایران به نتایج مطلوب دست یابیم.

معاون سیما درباره حضور امسال سیما در بازار چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر نیز گفت:حضور امسال به لحاظ درآمدزایی برای رسانه ملی در طی پنج شش سال اخیر بی نظیر بوده که در مرحله نهایى شدن قراردادها است.

محسن برمهانی همچنین درباره بازگشت برنامه های برند به آنتن تلویزیون، گفت: این که رسانه ملی برنامه های مطرح خود را از دست بدهد جزء سیاست های تلویزیون نیست و سازمان صداوسیما هیچگاه نخواسته است بِرند خود را از دست بدهد.                                                

 وی همچنین  درباره آخرین وضعیت سریال‌های «موسی» و «سلمان فارسی» گفت: در حال حاضر روند لازم برای این سریال‌ها پیش می‌رود و مى توانیم نوید پایان تصویربرداری فصل بیزانس سریال سلمان تا اخر امسال را بدهیم.

در بازدید امروز محسن برمهانی از روند دوبله آثار نوروز ۱۴۰۲ تلویزیون، محمد غلامرضایى مدیرکل تامین و رسانه بین الملل، فرشید شکیبا سرپرست واحد دوبلاژ، سعید سلطانى مشاور اجرایى و مدیر دفتر معاونت و حمید خواجه نژاد مدیر روابط عمومى سیما حضور داشتند.

معاون سیما پس از این بازدید، نشستى صمیمانه با دوبلورهاى پیشکسوت هم داشت و ضمن شنیدن دغدغه ها و مسائل آنان، به حوزه هاى مربوطه دستور پیگیرى تا حل موضوع را داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز