خبرگزاری کار ایران

برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی سازمان بازرسی شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۴۶۱

همزمان با اعیاد شعبانیه در اسفند ماه سال جاری، نخستین جشنواره فرهنگی، هنری، ورزشی ویژه پرسنل و خانواده سازمان بازرسی شهرداری تهران تحت عنوان جشنواره حیات، با رویکرد جهاد تبیین، ترویج فرهنگ حاج قاسم سلیمانی، ورزش، سلامتی و نشاط برگزار می گردد.

به گزارش ایلنا، محمد ذوالفقاری دبیر کل مراسم و معاون اجرایی سازمان بازرسی شهرداری تهران با اعلام خبر فوق افزود: این جشنواره با هدف تکریم و حفظ منزلت خانواده شهرداری تهران و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی با رویکرد توسعه نشاط و سلامت سازمان با برگزاری مسابقات در رشته های فرهنگی - ورزشی  از جمله: تنیس روی میز، فوتبال دستی، ایرهاکی، شطرنج، دارت، تیراندازی، حفظ آیات قرآن، ترتیل و قرائت، عکاسی، خوشنویسی کتابخوانی، مشاعره، آشپزی، از تاریخ 17 الی 19 اسفند ماه ، ساعت 9 الی 18 میزبان مدعوین محترم خواهد بود.

معاون اجرایی سازمان بازرسی شهرداری تهران ادامه داد: در حاشیه برپایی مسابقات، غرفه های مشاوره تحصیلی، حقوقی ، بهداشت و سلامت، کسب و کار ، نگهداری گل های آپارتمانی، فرهنگی و مذهبی و خانواده با هدف ارایه خدمات و توسعه فضای فرهنگی برپا می شود. همچنین در راستای حمایت از کالای ایرانی ، غرفه های عرضه مستقیم پوشاک ، مواد غذایی، صنایع دستی، لوازم خانگی آماده خدمت رسانی به میهمانان و شرکت کنندگان می باشند.

دبیرکل جشنواره خاطرنشان کرد؛ در بخش ویژه ، ضمن تجلیل از خانواده شهدا ، جانبازان و ایثارگران، از خانواده های شاخص  و نفرات برتر مسابقات و برندگان قرعه کشی با اهداء جوایز ویژه نقدی و غیر نقدی از جمله : هزینه سفر به مشهد مقدس ، کمک هزینه سفر به کربلای معلی، تبلت ، دوچرخه تقدیر خواهد شد. این در حالی است که در راستای تشویق شرکت کنندگان حاضر در مراسم، ضمن برگزاری مسابقات و قرعه کشی،  هدایایی نیز  اهداء می گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز