خبرگزاری کار ایران

آذرباد: باید مقابل هوادار برنده می‌شدیم/ با مدیریت خوب مشکلات مس حل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۴۴۸

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید باید تیمش در وقت‌های عادی مقابل هوادار برنده می‌شد.

به گزارش ایلنا، محسن آذرباد پس از شکست مس رفسنجان مقابل هوادار در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: باید بازی را در 90 دقیقه تمام می‌کردیم، ولی جام حذفی است و در ضربات پنالتی هم شانس با هوادار یار بود و آنها برنده شدند.

وی درباره حاشیه‌های بازی که منجر به اخراج ساکت الهامی شد، گفت: من خیلی در جریان حواشی کنار زمین نبودم، ولی فکر می‌کنم در صحنه‌ای که امید لطیفی تک به تک و فریبرز گرامی اخراج شد، نیمکت هوادار اعتقاد داشت که قبل از آن روی امید سینک خطا شده بود. در کل فکر می‌کنم داور در این صحنه درست تصمیم گرفت و مشکلی نداشت.

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان در پاسخ به این سؤال که «مشکلات مالی مس همچنان پابرجاست؟»، یادآور شد: ما تقریباً 46 درصد از مبلغ قراردادمان را گرفته‌ایم و در این مدت اتفاقاتی افتاد که خیلی خوشایند نبود، ولی با یک مدیریت خوب مشکلات حل می‌شود.

آذرباد در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «مهمترین دلیل عدم موفقیت مس در این فصل و حذف از جام حذفی چیست؟»، تصریح کرد: در بازی‌های قبل خیلی درباره داوری‌ها صحبت شده است. ما روندمان خوب است و هفته قبل هم توانستیم فولاد را ببریم. جام حذفی تمام شد و تمام تمرکزمان روی لیگ می‌گذاریم که رتبه خوبی به دست بیاوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز