خبرگزاری کار ایران

آذرباد: 5 هفته بدشانس بودیم/ دنبال رکورد‌شکنی هستم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۱۷۵

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است تیمش با بدشانسی در 5 هفته نخست لیگ برتر، نتوانسته صاحب پیروزی شود وگرنه از نظر آمار و عملکرد روند خیلی خوبی داشتند.

محسن آذرباد در گفتگو با ایلنا، پیرامون پیروزی مس رفسنجان مقابل هوادار در هفته ششم لیگ برتر، اظهار داشت: به هر حال ما پنج هفته مساوی کردیم و دنبال این بودیم که در این مسابقه برنده باشیم. البته هوادار هم تیم خوبی است و ساکت الهامی که مربی بزرگی هستند. خداراشکر که شرایط را خوب پیش رفت و توانستیم در خانه با نتیجه 2 بر یک پیروز باشیم. 

وی افزود: آنطور که آما در بازی‌های گذشته نشان می‌داد ما در زمین خوب ظاهر می‌شدیم و اما نمی‌توانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم و کمی بدشانس بودیم. 

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان درباره فشار روحی و روانی که در 5 هفته ابتدایی لیگ به این تیم وارد شد، عنوان کرد:  وقتی نفرات خوب و کادرفنی متخصصی کنار هم جمع می‌شوند و تلاش زیادی انجام می‌دهند، به دنبال پیروزی در هر مسابقه هستند. به همین خاطر ما از خودمان توقع داشتیم و کمی از این حیث تحت فشار روحی و روانی قرار گرفتیم که با پیروزی دیشب روند بردهای تیم آغاز شده و انشاالله ادامه‌دار خواهد بود. 

آذرباد در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند رکورد پاس گل‌های فصل گذشته را ارتقا ببخشد، عنوان کرد: تمام تلاشم بر این است که رکورد فصل گذشته‌ام در ارسال پاس گل را بشکنم و آمار بهتری ثبت کنم. 

وی پیرامون تقابل با صنعت نفت آبادان در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: سابقه بازی در صنعت نفت آبادان را دارم و معتقدم که این تیم در بازی‌های خانگی خیلی متفاوت‌ و قدرتمندتر ظاهر می‌شود. بازی مقابل این تیم در آبادان آسان نیست. اما ما هم تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم و روند برد تیم را ادامه بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز