خبرگزاری کار ایران

آذرباد: روز خوب دروازه‌بان حریف نبود مس برنده می‌شد/ می‌خواهیم بازی تماشاگرپسندی مقابل استقلال به نمایش بگذاریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۳۶۸

کاپیتان تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید نارنجی‌پوشان قصد دارند بازی تماشاگر پسندی مقابل استقلال به نمایش بگذارند و حداکثر امتیاز ممکن را در این مسابقه کسب کنند.

محسن آذرباد در گفتگو با ایلنا، پیرامون تساوی مس رفسنجان مقابل ملوان  در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: ملوان تیم خوبی  است. آنها به خواسته خودشان که کسب تک امتیاز در خارج از خانه بود رسیدند. واقعاً حیف در بازی که موقعیت‌های زیادی داشتیم و تمام تلاش خودمان را انجام دادیم، امتیاز از دست دادیم. البته باید بگویم که روز خوب ایمان صادقی دروازه‌بان حریف هم تاثیر داشت وگرنه ضربات ما دقت زیادی داشت.

وی درباره تقابل با استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر، عنوان کرد: استقلال تیم بزرگ و قهرمان فصل گذشته قهرمان لیگ برتر است. کلاً بازی مقابل استقلال و پرسپولیس فضای متفاوتی دارد و تیم‌ها با انگیزه زیادی مقابل آنها ظاهر می‌شوند. تیم ما هم از این قاعده مستثنی نیست. 

کاپیتان تیم فوتبال مس رفسنجان در پاسخ به اینکه وقفه دو ماهه لیگ برتر چه تاثیری روی لیگ برتر گذاشت، تصریح کرد: تعطیلات در کل خوب بود اما از نظر بدنی کمی روی تیم‌ها تاثیرگذار بود. برای تیم ما که از پیش فصل کلی زحمت کشیدیم و تمرینات را زودتر آغاز کردیم در طول لیگ از اشتباهات داوری کلی آسیب دیدیم خیلی خوب نیست.  فکر می کنم کمی هم از نظر کیفیت بازی در این دو هفته شاهد افت بودیم شاید به دلیل بدنسازی مجدد تیم‌ها.

آذرباد در پایان گفت: تمام تلاش تیم ما این است که بازی تماشاگرپسندانه به نمایش بگذارد و دست پُر با حداکثر امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم.

گفتگو: از وحید مرادی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز