خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

استانداران بر کاهش تلفات جاده‌ای در سفرهای نوروزی تمرکز کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۲۸۴

وزیر کشور با مهم شمردن حضور میدانی استانداران در مدیریت سفرهای نوروزی و کنترل ترافیک جاده ای گفت: بایستی روی کاهش تلفات و تصادفات برنامه ریزی جدی داشته باشیم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور در نشست امروز استانداران سراسر کشور که امروز در محل وزارت کشور در حال برگزاری است با تاکید بر ضرورت حضور فعال و میدانی استانداران در مدیریت سفرهای نوروزی و کنترل ترافیک جاده ای گفت: استانداران درصد قابل توجهی را برای کاهش تصادفات و مرگ و میر جاده ای هدف گذاری کنند.

وحیدی در ادامه گفت: در جلسه امروز با استانداران که با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد موضوع تصادفات و حوادث جاده‌ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت متاسفانه به دلایل مختلف آمار تلفات جاده‌ای که داریم خوشایند و مورد قبول نیست و باید کاهش پیدا کند.

وی گفت:  برای داشتن سفرهایی خوب این موضوع در کمیسیون ایمنی وزارت راه مورد بررسی قرار می‌گیرد و به تبع آن امروز جلسه مشترکی با استانداران برگزار شد تا علاوه بر مرور آمارها و توجه به آنها پیشنهادات لازم ارائه شود و اقداماتی که در حوزه پلیس راهور و همچنین ایجاد آمادگی در نیروهای هلال احمر و اورژانس نیاز است فراهم شود. تذکرات اساسی و توجهات لازم در این حوزه داده شد.

وی خاطر نشان کرد: کاهش تلفات جاده ای با هماهنگی دستگاهها و مردم عزیز کشور قابل تحقق است.

وحیدی در پایان گفت: به مانند نوروز امسال استانداران در ورودی ها وخروجی های شهر به مسافت ۳۰ کیلومتر امکان استراحت گاه برای رانندگان عزیز کشور فراهم سازند که این امر به تجربه، اثر موثری بر کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز