خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری:

12 دستگاه اجرایی قزوین در رویداد ملی "مدیریت بحران ایران قوی" حضور دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۱۵۶

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: رویداد مدیریت بحران ایران قوی با این حجم از فعالیت برای اولین بار برگزار شده و مجموعه‌ای کامل از فعالیت‌های مرتبط با مدیریت بحران است و از استان قزوین هم 12 دستگاه اجرایی، شرکت‌های دانش بنیان و مراکز دانشگاهی مرتبط حضور دارند.

محمدرضا علیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به برگزاری رویداد مدیریت بحران ایران قوی گفت:  برگزاری نمایشگاه، کنفرانس و همایش علمی، ارائه دستاوردهای  بخش‌های تخصصی، فعالیت استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان، جشنواره فرهنگی و مانور دور میزی ازجمله برنامه‌هایی است که در این رویداد ملی انجام می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین ادامه داد: در افتتاحیه این رویداد که 25 بهمن بود وزیر کشور هم از غرفه استان قزوین بازدید کرد و امروز آخرین روز فعالیت رویداد است.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان طرح‌های نوآورانه مرتبط با مدیریت بحران را ارائه می‌دهند و رصد خانه آب از جمله مواردی است که در این رویداد به نمایش گذاشده شده است.

این مسئول ادامه داد: در کنار نمایشگاه در بخش همایش و کارگاه‌های آموزشی چند پنل داریم که مواردی مانند خشکسالی، زلزله، سیل، بهداشت و درمان، سرمازدگی و امداد و نجات در آن مطرح می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز